Zou het leuk zijn een keer een "maandelijkse Zondag meeting" op Zaterdag te houden en dan bij ons aan het bedrijf, Opel van Voorden Almere.
Ik zorg voor beschikbare ruimte en bruggen in de werkplaats, koffie en een monteur met Speedster kennis.
Er kan gebruik gemaakt worden van de remmentest bank, Co meten, uitlezen etc.
Wat leuk zou zijn is dat je dan ook eens aan andere (Lees handige!) Speedster rijders je vragen kwijt kunt i.p.v. alleen bij garagisten.
Tevens de mogelijkheid om je Speedster dus eens op de brug te zetten, technisch vergelijken met andere Speedsters,etc.
Ik zou bijvoorbeeld ook wel eens willen weten wat er nou precies onder de motorkap zit, wat je zelf kunt, en dit zonder elke keer bij een monteur/garagebedrijf aan te kloppen. Daar ben ik vast niet de enige in!

Ook zal ik dan b.v. beurtpakketten aan kunnen bieden tegen speciale tarieven, Xenon Pilot sets, Etc.
Bij voldoende animo, meer als een auto of vijf maar dus, zal ik kijken wat we in elkaar kunnen draaien en wanneer we evt. zouden kunnen plannen. Ik zelf denk dan aan de maand Augustus of September.
Ik hoor graag of hier animo voor is, naast het simpele feit dat het ook gewoon een gezellige dag is natuurlijk!
Gr. Paul.