In Oostenrijk had ik een pot theewater en Joop niet, Joop reed toen al met het T-Stuk rond en ik nog niet (het gestippelde deel had ik nog niet).
Wat heb jij toch met die chinese koopjes gonzales?S. Gonzales schreef:alleen mijn Chinese TMapsensor begaf het op de terugweg![]()
Tja...er wordt daar natuurlijk heel veel geproduceerd voor de 'bekende' merken. De ontstekingsmodule zou het op een Astra misschien wel goed doen, maar een Speedster is net even anders. De TMapsensors staan op EBay, maar dan zo gefotografeerd dat je niet kunt zien dat er geen Bosch op staat (dus ik had het kunnen weten). Ik deel mijn ervaringen hier (zie TMapsensor topic) zodat een ander er misschien ook iets aan heeft, toch?Smiley schreef:Wat heb jij toch met die chinese koopjes gonzales?S. Gonzales schreef:alleen mijn Chinese TMapsensor begaf het op de terugweg![]()
Eerst die ontstekingsmodule, en nu weer de tmap sensor.
GOEDKOOP IS DUURKOOP
Waar hij oem ook zat zeg maarS. Gonzales schreef:Klopt helemaal volgens je tekening Smiley! Alleen staat de TB niet op je tekening en voor alle duidelijkheid, de aansluiting op de inlaatbuis zit tussen het luchtfilter en de TB.
Net genoeg om de blow te stoppen dan blijkbaar. Ik vindt hem leuk.Manta79 schreef:In de aanzuigbuis ontstaat naar mijn idee een licht ? vacuum toch, dus aan het T stuk word gezogen...
Hmmmm interessante gedachtengang......maar klopt toch niet helemaal volgens mij.the-duke schreef:Sorry voor mijn late reactie (beetje druk).
: i.d.d. onderdruk in de aanzuigbuis, echter is nu de weg van de minste weerstand dat er lucht vanuit het filtertje getrokken wordt en niet vanuit je kleppendeskel/carter: dus je haalt de condens die je kwijt wilt (naast bezinedampen etc), er juist niet meer uit en blijft dus in je motor zitten