AECARS: Hardtop (999 euro)

Verkoop van onderdelen (Velgen, Winterdak etc.).
Plaats reactie
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Re: AECARS: Hardtop (999 euro)

Bericht door stefan »

daar zijn wij dit jaar nog geweest...om een andere wagen te gaan bezichtigen en een overname van onze audi.. wat een verloren rit... :bash: ....mooie fotokes opt internet tot je life gaat kijken
grasmaaiers..enz
tibby
Opperlid 1ste graad

Bericht door tibby »

ae cars= schelm
Dit was de garage waar ik naar toe was geweest om mijn eerste speedster ooit te mogen gaan aanschouwen. De speedster was in nieuwstaat tot als ik daar aan kwam. Was ook een nutteloze verre rit voor me :?
captain slow
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

tibby schreef:ae cars= schelm
Dit was de garage waar ik naar toe was geweest om mijn eerste speedster ooit te mogen gaan aanschouwen. De speedster was in nieuwstaat tot als ik daar aan kwam. Was ook een nutteloze verre rit voor me :?

Naar welke Speedster ben je gaan kijken? Een zwarte?
Ben daar destijds ook geweest (ritje van meer dan een uur) met mn vader en mn peter (die garagist is) en vroeg om eens een testrit te mogen doen eventueel of hem toch een buiten te halen. De wagen stond in zn vrij donkere garage namelijk maar hij wou hem niet buitenhalen omdat hij eerst zeker wou zijn dat ik echt interesse had in die wagen :s euhm... waarom breng ik anders een garagist mee :p Toen dus ook van een kale reis teruggekeerd.
Die gast kwam totaal niet symphatiek over trouwens.
tibby
Opperlid 1ste graad

Bericht door tibby »

Klopt!!!! Het was een zwarte in een donkere garage. Bij mij was de verkoper toevallig niet daar terwijl hij wist dat ik kwam :? Rommel daar :yes:
captain slow
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

tibby schreef:Klopt!!!! Het was een zwarte in een donkere garage. Bij mij was de verkoper toevallig niet daar terwijl hij wist dat ik kwam :? Rommel daar :yes:

Bij mij was het Alex zelf; had ook iets gezegd over het feit dat ie daar alleen was ... Inmiddels heeft ie een knappe, nieuwe garage dus slecht zullen de zaken niet gaan.
stefan

Bericht door stefan »

dat is niet moeilijk DIE KNAPPE NIEUWE GARAGE....wat je daar voor een overname prijs krijgt.....kan je nog net met de trein naar huis en heel misschien een broodje onderweg...ZONDER beleg dan wel :bash:
grasmaaiers..enz
vauxhall

Bericht door vauxhall »

Hij stuurde me dit bericht om mijn blauwe turbo te kopen

Beste,
Ik heb interesse in uw Opel Speedster Turbo. Mijn bod bedraagt 16.000,- EURO. Directe en zéér correcte afhandeling.
Mvg Alexander RoelensGSM: 0476/88.78.65

dit stuurde ik terug, wist nog niet dat het een handelaar was

Zo goedkoop willen we ze allemaal wel
Spaar nog even door

toen hij terug

Dag Stefano,
Dank voor uw aangename reactie ! Gespaard heb ik al ;-) ! (bekijk even onze website: www.aecars.be) enkel is uw prijs nog aan de hoge kant. Graag uw scherpste prijs a.u.b.
Mvg Alexander Roelens
Aecars B.V.B.A.
GSM: 0476/ 88.78.65
Website: www.aecars.be

Toen stuurde ik hem terug dat als hij ooit een ferrari F430 te koop had ik die direct kwam halen als er 35% van zijn prijs afkon (zoals zijn voorstel op mijn wagen)
toen zweeg hij :lol:
"BLACK SHEEP OF THE FAMILY"
stefan

Bericht door stefan »

inderdaad bij ons was het zeker niet voor de speedster.maar over een audi a6 full options....ik dacht echt meent hij dit nu..ben recht gestaan en I LEFT THE BUILDING. :lol:

grtz stefan
grasmaaiers..enz
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

vauxhall schreef:Hij stuurde me dit bericht om mijn blauwe turbo te kopen

Beste,
Ik heb interesse in uw Opel Speedster Turbo. Mijn bod bedraagt 16.000,- EURO. Directe en zéér correcte afhandeling.
Mvg Alexander RoelensGSM: 0476/88.78.65

dit stuurde ik terug, wist nog niet dat het een handelaar was

Zo goedkoop willen we ze allemaal wel
Spaar nog even door

toen hij terug

Dag Stefano,
Dank voor uw aangename reactie ! Gespaard heb ik al ;-) ! (bekijk even onze website: http://www.aecars.be) enkel is uw prijs nog aan de hoge kant. Graag uw scherpste prijs a.u.b.
Mvg Alexander Roelens
Aecars B.V.B.A.
GSM: 0476/ 88.78.65
Website: http://www.aecars.be

Toen stuurde ik hem terug dat als hij ooit een ferrari F430 te koop had ik die direct kwam halen als er 35% van zijn prijs afkon (zoals zijn voorstel op mijn wagen)
toen zweeg hij
:lol:
Goed gedaan :lol:
Plaats reactie