Ok, als je maar de kentekens niet zichtbaar op internet zet (circuit + verzekering + privacy)Boink schreef:Ik kom kijken foto's/video maken
Zandvoort 2007
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Heb dit even gemist dit weekend. Had ingelogd, maar nadat ikEr is nog één plekje over. Paul?
een paar berichten had gelezen ben ik weer uitgelogd

Kon dus niet meer alle nieuwe berichten zien.
Zet mij nu dan maar op de reservelijst

wel of er nog een plekje vrij komt.
Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Re: zandvoort
Welkom!yossarian schreef:Hallo
Ben net lid geworden en zie dat er een zandvoortdag is op 12 mei. Als het nog kan wil ik graag meedoen.
Alvast bedankt.
Ik zet je op de reservelijst.
Lotus Elise S2

Heb gisteren, na aandringen, eindelijk weer nieuws gekregen van de firma Drenth en dat was alles behalve positief... Aan mijn versnellingsbak zijn ze nog altijd niet begonnen en op de datum waarop hij klaar zal zijn hebben ze nog geen uitzicht?!

Ben nu bezig om een gebruikte F23 op de kop te tikken zodat ik in ieder geval alles kan afbouwen+afstellen en dit seizoen nog aan rijden toe kom

Dus... zet mij maar onderaan de reservelijst

Ik kom ook, als fotograaf (in mijn echte Daihatsu Cuore hé MAIK!) ik heb al eens een Nissan 350Z training meegemaakt, en daar heb ik kanjers van plaatjes kunnen maken!
Waren allemaal dealerauto's dus moet eerst alle platen afblokken voor ik ze publiekelijk zou kunnen zetten...
Als iemand in omgeving Capelle ad IJssel / Rotterdam die die kant op gaat en een fotograaf wil meenemen... anders kom ik dus in de trutten-cuore!
Maik, je bent gewaarschuwd!
Waren allemaal dealerauto's dus moet eerst alle platen afblokken voor ik ze publiekelijk zou kunnen zetten...
Als iemand in omgeving Capelle ad IJssel / Rotterdam die die kant op gaat en een fotograaf wil meenemen... anders kom ik dus in de trutten-cuore!
Maik, je bent gewaarschuwd!