EPMA dag Francorchamps 2 september 2008
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Weet niet wat jullie hebben gekozen en of je daar de auto's kwijt kunt? Mij maakt het namelijk geen zier uit in welk hotel ik overnacht, zolang het maar een beetje degelijk is en de kamers op slot kunnen. Wil wel die hitsige cowboy en pyamaman buiten kunnen houden.Elise schreef:Aangezien de F1 in dezelfde week is kon de keuze/beschikbaarheid nog wel eens tegenvallen....allen schreef:Genoeg te kiezen in Malmedy toch?
http://www.malmedy.be/nl/Tourisme/heber ... hotel.html
Gezelligste lijkt me als we allemaal in hetzelfde hotel/pension/bungalow zitten toch?

- stevenflappy
- Contacteer:
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- allen
- Contacteer:
Voordat we gaan grappen tot september en een dag van tevoren tentjes moeten opzetten op het binnenterrein van het circuit, is er iemand die wat concreets wil reserveren voor de groep? Wie willen er iig definitief een dag van tevoren heen en 1 of 2 september? Als iedereen het lijstje bewerkt wil ik anders ook wel voor de afwisseling serieus zijn en over een week of wat een ruimte zoeken met genoeg plaats voor iedereen. Diegenen die alleen komen moeten even aangeven of het een bezwaar is met 2 man op een kamer te liggen.
1. allen => 1
2. wilbert => 1 & 2
3. cowboy en pyamaman 1 & 2 ???????
4. elise & wederhelft (?) => 1 ?
1. allen => 1
2. wilbert => 1 & 2
- zoonvanlinne150
- Mega lid
allen schreef:Voordat we gaan grappen tot september en een dag van tevoren tentjes moeten opzetten op het binnenterrein van het circuit, is er iemand die wat concreets wil reserveren voor de groep? Wie willen er iig definitief een dag van tevoren heen en 1 of 2 september? Als iedereen het lijstje bewerkt wil ik anders ook wel voor de afwisseling serieus zijn en over een week of wat een ruimte zoeken met genoeg plaats voor iedereen. Diegenen die alleen komen moeten even aangeven of het een bezwaar is met 2 man op een kamer te liggen.
1. allen => 1
2. wilbert => 1 & 2
Wilbert 2 keer 1 kamer....

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''