meeting in Tirol
LOLMaik schreef:O god, nog zo'n smart rijder erbij...

Banden zijn onderweg. Zijn vandaag verstuurd naar Van Sten, dus komende week binnen als het allemaal naar verwachting verlooptpiet schreef:We hadden het al gelezen, maar leuk dat je meegaat.Tegen die tijd zul je wel een nieuw setje banden eronder hebben zitten of ze zijn dan alweer versleten.

@SteV6: Ik zal proberen niet te veel in de weg te rijden, maar ik denk dat dat wel goed komt

- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Nee hoor, als je netjes aangeeft dat je er voorbij wil dan laat ik je er zo voorbij. Geen enkel probleem. Helaas heb ik enkele malen ruzie gehad met motorrijders op bergpassen die mij er niet voorbij wilden latenallen schreef:Stephan rijdt een atmo met veel te grote wielen. Die rijdt ons in de weg...

SteV6
S4 Avant
- SteV6
Bedankt voor het geheugensteuntje Piet ... nog even en ik gooi er ITB's oppiet schreef:Vergeet die golf diesel niet.![]()

En toen ging de wekker ... dagdroom weer uit elkaar gespat

In juni gewoon weer lekker genieten van de bergroutes, met mijn standaard atmo, het is geen wedstrijd maar een plezierrit

SteV6
S4 Avant
- SteV6
In het middendeel en topstuk van de Stelvio zal je niet zo heel vaak het einde van de 3e versnelling halen Allenallen schreef:Maw, je rijdt gewoon de hele rit in 1 en 2.

Op de wat ruimere passen in Oostenrijk zal je de 4e ook nog wel eens kunnen gebruiken.
Oordeel zelf maar als we een stukje samen op hebben gereden. En zoals al eerder aangeboden, als je er voorbij wil hoef je maar even te seinen

SteV6
S4 Avant