Speedster op gas ?
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- SteV6
Hoe in hemelsnaam hebben ze het gewicht omlaag gekregen naar 750kgLPG schreef:Er zijn nog 'gas-adepten': De BRA-CNG Speedster is in actie te zien op:
www.youtube.com/watch?v=l1EQhj55U2s

De grap over de fluitende (turbo)vogeltjes vond ik wel grappig, dat dan weer wel

En 500 km actieradius vergeleken met ongeveer 300 voor benzine is prettig (wat kost een grotere benzinetank bij Klasen in Dld. ook al weer?)
SteV6
S4 Avant
Volgens mij is het een NA met turbo-conversie.M-speed schreef:waarom rijd tie hem nou het gras in ??
en als je een turbo heb ga je er toch geen 2.2 velgen onder zetten
(wielen, front- en achterclam zijn allemaal van de 2.2 NA)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
- stevenflappy
- Contacteer:
ik ben van mening dat, als je met LPG wil rijden, je dat kan doen zonder goedkeuring van weet ik veel wie.
Er wordt hier vast veel te weinig gereden met de speedster en als je 'm met LPG voorziet is dat om km's te doen, en km's is vast genieten. Ik ken nog mensen die hun mx5 / scooby / ... hebben voorzien om dagelijks te kunnen rijden met hun favo speeltje.
Nu wil ik niemand in het harnas jagen, maar hoeveel mensen rijden hun favo karretje niet dagelijks omdat het niet te bekostigen is?
Maw, gassen die hap en geniet er maar van. Met dat extra gewicht in de koffer lijkt ie vast qua setup wat meer op een RR a la 911 ipv een MR qua layout
En bagage? Pleur die passagierstoel eruit, plek zat en wat minder gewicht.
Think different, lekker zonder de goedkeur van de menigte.
Er wordt hier vast veel te weinig gereden met de speedster en als je 'm met LPG voorziet is dat om km's te doen, en km's is vast genieten. Ik ken nog mensen die hun mx5 / scooby / ... hebben voorzien om dagelijks te kunnen rijden met hun favo speeltje.
Nu wil ik niemand in het harnas jagen, maar hoeveel mensen rijden hun favo karretje niet dagelijks omdat het niet te bekostigen is?
Maw, gassen die hap en geniet er maar van. Met dat extra gewicht in de koffer lijkt ie vast qua setup wat meer op een RR a la 911 ipv een MR qua layout

En bagage? Pleur die passagierstoel eruit, plek zat en wat minder gewicht.
Think different, lekker zonder de goedkeur van de menigte.
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
ik heb nu een 2.2 met 150 pk
Daar schaam ik me eigenlijk nog het meest om... 150pk uit een 2.2 
IK zou best een 1.4 willen hebben met 240 pk, van mij part moet ik water tanken
Als het maar geen diesel is.
Benzinekosten vind ik het minst spannend... Onderhoud dat gaat veel meer in de papieren lopen

IK zou best een 1.4 willen hebben met 240 pk, van mij part moet ik water tanken

Benzinekosten vind ik het minst spannend... Onderhoud dat gaat veel meer in de papieren lopen

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Diesel is toch iets voor minder toeren en meer geluid.vauxhall schreef:ooit sprak men schande over dieselwagens....
nu winnen ze de 24H van Le Mans
ze zijn niet sneller, alleen slimmer
Ik heb liever een racewagen geluid, flink veel toeren. Daarom geen diesel... De speedy voelt al aan voor een diesel vergeleken met de motor.
Nouja... pk`s zijn denk het belangrijkste voor mij

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!