TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster
Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

We zijn vanochtend begonnen met onze eerste rit richting Milaan, morgen start hiervoor de rally vanuit bobblingen (V8 Hotel). Op de weg hierheen zijn we uitgezwaaid door Quadriofiglio en in Luxemburg nog een rode Speedster gezien op afstand. In Luxemburg is de N10 een echte aanrader. De reacties buiten Nederland op de auto zijn veel leuker dan het "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" wat in Nederland lijkt te heersen.
- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Mijn harness bar is vandaag binnen gekomen, als het goed is komen mijn stoelen binnen een week ook binnen 

- Dominique
Als je ze geplaatst hebt kom ik graag een keertje bij je proef zitten.

- aKra
Kom anders op CPZ langs, of als je er al bent effe zittenDominique schreef:Als je ze geplaatst hebt kom ik graag een keertje bij je proef zitten.

Ik wil ze ook even komen bekijken heb mijn oog er ook op laten vallen.Dominique schreef:Als je ze geplaatst hebt kom ik graag een keertje bij je proef zitten.

De VX is weer terug in Nederland, wat een briljante auto en hij heeft zich prima staande gehouden. Nu wel weer de nodige puntjes ontdekt die ik verbeterd wil hebben (versnellingskabel, koelvloeistof, achterklep, vocht in de kofferbak) maar bizar hoe vreselijk goed en hard zo'n auto een berg aanvalt.
- aKra
Ja hè, ik wacht op een maatje van me om samen te gaan. Die heeft een Z4 Coupé 3.0si ook lekker 
Welke 'challenge' was dit gezien de stickers?

- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Als je op een hellingsgraad parkeert, altijd met de kont naar boven, anders loopt hij inderdaad vol.TissiRS schreef:vocht in de kofferbak
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Regen bedoel je? Ik heb last van een olie achtige substantie.Smiley schreef:Als je op een hellingsgraad parkeert, altijd met de kont naar boven, anders loopt hij inderdaad vol.TissiRS schreef:vocht in de kofferbak
Les Vivants, een vrienden groep. Helaas met te weinig spannende auto's dit jaar.aKra schreef:Ja hè, ik wacht op een maatje van me om samen te gaan. Die heeft een Z4 Coupé 3.0si ook lekker