Blitz from Belgium
lap, k had het kunnen denken, vandaag men eerste boete binnegekrege...
50 EUR omdat de nummerplaat niet duidelijk leesbaar is. maar blijkbaar wel duidelijk genoeg om ze te kunnen lezen voor een boete te sturen...
ach ja, het was het proberen waard, nu zal ik maar een grotere plaat hangen... vermits er toch moeilijk gedaan wordt, doe ik maar gelijk alles volgens de regels, dus gelijk met schroefjes zoals het hoort. ik ga wel proberen een beugeltje o.i.d. te maken, want ik zie het niet zitten om gaten in de voorclam te maken
50 EUR omdat de nummerplaat niet duidelijk leesbaar is. maar blijkbaar wel duidelijk genoeg om ze te kunnen lezen voor een boete te sturen...
ach ja, het was het proberen waard, nu zal ik maar een grotere plaat hangen... vermits er toch moeilijk gedaan wordt, doe ik maar gelijk alles volgens de regels, dus gelijk met schroefjes zoals het hoort. ik ga wel proberen een beugeltje o.i.d. te maken, want ik zie het niet zitten om gaten in de voorclam te maken
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
Ik was het deze morgen nog aan het denken toen ik passeerde, zn nummerplaat is wel erg klein
(de grootte van het uitsteeksel zowat?)
Stom natuurlijk dat ze zich daarmee bezighouden, zelfs de kleinste 'officiele versie' is veel te groot voor deze wagen.
Ik zou ze met velcro vasthangen zoals de meeste hier doen, ik heb er 2 strips ophangen en lost niet.

Stom natuurlijk dat ze zich daarmee bezighouden, zelfs de kleinste 'officiele versie' is veel te groot voor deze wagen.
Ik zou ze met velcro vasthangen zoals de meeste hier doen, ik heb er 2 strips ophangen en lost niet.
als je mijn auto nog eens ziet staan, moet je de nr plaat eens proberen te lezen, dan weet ik gelijk of ze daadwerkelijk niet leesbaar genoeg is :p ik zal proberen voortaan met de neus naar straat te parkeren 
de volgende nummerplaat zal met een beugeltje onderaan de voorclam bevestigd worden. op deze manier heb ik geen zichtbare gaten en kan ik op een opeltreffen, fotoshoot enz de nr plaat er af halen zonder dat er nog sporen van te zien zijn

de volgende nummerplaat zal met een beugeltje onderaan de voorclam bevestigd worden. op deze manier heb ik geen zichtbare gaten en kan ik op een opeltreffen, fotoshoot enz de nr plaat er af halen zonder dat er nog sporen van te zien zijn

- 911Speedster
- Actief lid
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
op deze manier vind ik het nog het beste gelukt:
http://lotusforum.be/download/file.php?id=9835&t=1
Ook een niet-officiele nummerplaat maar minder opvallend.
31.3 cm x 6.3 cm x 0.3cm glazige perspex plactic plaat met fluo sticker erop en achteraan velcro
http://lotusforum.be/download/file.php?id=9835&t=1
Ook een niet-officiele nummerplaat maar minder opvallend.
31.3 cm x 6.3 cm x 0.3cm glazige perspex plactic plaat met fluo sticker erop en achteraan velcro
vandaag de kanarie nog eens gewassen 
nadien een toerke gedaan en dus trug vuilgemaakt
en zo blijven we bezig...
zoals u kunt zien heb ik van mijn hart een steen gemaakt en toch gaatjes gemaakt en een grote k*tnummerplaat aan de voorkant gehangen... ik was bezig met beugeltjes te maken voor onder de clam te bevestigen, maar dat lukte niet zo goed, het werd laat, ik werd zenuwachtig dus maar voor de korte pijn gegaan...

ps @Sooike: als je nog eens bij Ben langsgaat, kom je de speedster voortaan hier ook ff showen he, ik woon 500 meter van Ben

nadien een toerke gedaan en dus trug vuilgemaakt

zoals u kunt zien heb ik van mijn hart een steen gemaakt en toch gaatjes gemaakt en een grote k*tnummerplaat aan de voorkant gehangen... ik was bezig met beugeltjes te maken voor onder de clam te bevestigen, maar dat lukte niet zo goed, het werd laat, ik werd zenuwachtig dus maar voor de korte pijn gegaan...

ps @Sooike: als je nog eens bij Ben langsgaat, kom je de speedster voortaan hier ook ff showen he, ik woon 500 meter van Ben

- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Ziet er goed uit.
Scoor effe een afdekplaatje voor je koelvloeistoftankje.
(is een bekend probleem dat de zon hem lek kan maken)
http://homepage.ntlworld.com/trr-develo ... .htm#cover
Scoor effe een afdekplaatje voor je koelvloeistoftankje.
(is een bekend probleem dat de zon hem lek kan maken)
http://homepage.ntlworld.com/trr-develo ... .htm#cover
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
@Sooike: Ben vertelde me zaterdag avond dat hij jou speedster gezien had, dus veronderstelde ik maar dat je bij hem was langsgeweest, maar toch fijn dat de boodschap begrepen is 
@Smiley: was idd 1 van de plannen, bedankt voor de link
het vatje is bij de vorige eigenaar recent vervangen, dus ZO dringend is het nog niet, maar ik wil dit tegen de zomer toch zeker in orde hebben.

@Smiley: was idd 1 van de plannen, bedankt voor de link

het vatje is bij de vorige eigenaar recent vervangen, dus ZO dringend is het nog niet, maar ik wil dit tegen de zomer toch zeker in orde hebben.
iemand zin om nog eens foto te shoppe? k ben nog wa aan t brainstormen geweest, maar k wil eerst fotoshops zien eer k iets doe, de speedster is me iets te kostelijk om op te experimenteren 
(foto's zijn te vinden op de vorige pagina's)
-raamkader en hardtop in dezelde kleur als de carrosserie van den deze:
[/url]
[/url]
(starsilver dus)
-Nürburgring-racevlag-motief (gelijk GTC OPC nürburgring) in t zilver (en op de hardtop mss in t geel verder gaan)
-een paar cm verlaagd
als da wa meevalt, dan ga k daar binnekort wss aan beginnen.

(foto's zijn te vinden op de vorige pagina's)
-raamkader en hardtop in dezelde kleur als de carrosserie van den deze:

(starsilver dus)
-Nürburgring-racevlag-motief (gelijk GTC OPC nürburgring) in t zilver (en op de hardtop mss in t geel verder gaan)
-een paar cm verlaagd
als da wa meevalt, dan ga k daar binnekort wss aan beginnen.
Laatst gewijzigd door Blitz op 27 mar 2010 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.