Blitz from Belgium

Stel jezelf en je auto voor.
Blitz

Bericht door Blitz »

lap, k had het kunnen denken, vandaag men eerste boete binnegekrege...
50 EUR omdat de nummerplaat niet duidelijk leesbaar is. maar blijkbaar wel duidelijk genoeg om ze te kunnen lezen voor een boete te sturen...
ach ja, het was het proberen waard, nu zal ik maar een grotere plaat hangen... vermits er toch moeilijk gedaan wordt, doe ik maar gelijk alles volgens de regels, dus gelijk met schroefjes zoals het hoort. ik ga wel proberen een beugeltje o.i.d. te maken, want ik zie het niet zitten om gaten in de voorclam te maken
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Ik was het deze morgen nog aan het denken toen ik passeerde, zn nummerplaat is wel erg klein :lol: (de grootte van het uitsteeksel zowat?)
Stom natuurlijk dat ze zich daarmee bezighouden, zelfs de kleinste 'officiele versie' is veel te groot voor deze wagen.

Ik zou ze met velcro vasthangen zoals de meeste hier doen, ik heb er 2 strips ophangen en lost niet.
Blitz

Bericht door Blitz »

als je mijn auto nog eens ziet staan, moet je de nr plaat eens proberen te lezen, dan weet ik gelijk of ze daadwerkelijk niet leesbaar genoeg is :p ik zal proberen voortaan met de neus naar straat te parkeren :)

de volgende nummerplaat zal met een beugeltje onderaan de voorclam bevestigd worden. op deze manier heb ik geen zichtbare gaten en kan ik op een opeltreffen, fotoshoot enz de nr plaat er af halen zonder dat er nog sporen van te zien zijn ;)
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door sooike »

Velcro!
Nummerplaat blijft gerust hangen tot 220 Km/u, ik spreek uit ondervinding :lol:
Einfach nur ein nackter Sportler
Blitz

Bericht door Blitz »

ze zouden u een boete moete geve, snelheidsduivel :p
sooike

Bericht door sooike »

Was wel in Duitsland, op weg naar het treffen in Oschersleben hé :D
911Speedster
Actief lid

Bericht door 911Speedster »

met velcro blijft de plaat zelfs hangen als je bij het uitrijden van een parkeer plaats met de plaat aan de grond komt. beter eerst de plaat aan de grond dan de clam :lol:
Ford S-max 2.0 TDI Afbeelding Speedster 2.2 #0911

who follows the herd, is walking in the dirt
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

op deze manier vind ik het nog het beste gelukt:
http://lotusforum.be/download/file.php?id=9835&t=1

Ook een niet-officiele nummerplaat maar minder opvallend.

31.3 cm x 6.3 cm x 0.3cm glazige perspex plactic plaat met fluo sticker erop en achteraan velcro
sooike

Bericht door sooike »

Idem plexi met velcro, 32 x 8.5 cm.
Valt niet echt op dat deze kleiner is, maar in werkelijkheid toch nog een groot verschil met de officiële maat.
Blitz

Bericht door Blitz »

vandaag de kanarie nog eens gewassen :)
nadien een toerke gedaan en dus trug vuilgemaakt :roll: en zo blijven we bezig... :lol:

zoals u kunt zien heb ik van mijn hart een steen gemaakt en toch gaatjes gemaakt en een grote k*tnummerplaat aan de voorkant gehangen... ik was bezig met beugeltjes te maken voor onder de clam te bevestigen, maar dat lukte niet zo goed, het werd laat, ik werd zenuwachtig dus maar voor de korte pijn gegaan...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ps @Sooike: als je nog eens bij Ben langsgaat, kom je de speedster voortaan hier ook ff showen he, ik woon 500 meter van Ben ;)
sooike

Bericht door sooike »

Ik ben niet bij Ben langs geweest, we komen soms 's zaterdags wel samen bij ne maat, maar heb de boodschap begrepen :D
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Ziet er goed uit.
Scoor effe een afdekplaatje voor je koelvloeistoftankje.
(is een bekend probleem dat de zon hem lek kan maken)

http://homepage.ntlworld.com/trr-develo ... .htm#cover
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Blitz

Bericht door Blitz »

@Sooike: Ben vertelde me zaterdag avond dat hij jou speedster gezien had, dus veronderstelde ik maar dat je bij hem was langsgeweest, maar toch fijn dat de boodschap begrepen is :)

@Smiley: was idd 1 van de plannen, bedankt voor de link ;)
het vatje is bij de vorige eigenaar recent vervangen, dus ZO dringend is het nog niet, maar ik wil dit tegen de zomer toch zeker in orde hebben.
Blitz

Bericht door Blitz »

iemand zin om nog eens foto te shoppe? k ben nog wa aan t brainstormen geweest, maar k wil eerst fotoshops zien eer k iets doe, de speedster is me iets te kostelijk om op te experimenteren :)
(foto's zijn te vinden op de vorige pagina's)

-raamkader en hardtop in dezelde kleur als de carrosserie van den deze:
Afbeelding[/url]
Afbeelding[/url]
(starsilver dus)

-Nürburgring-racevlag-motief (gelijk GTC OPC nürburgring) in t zilver (en op de hardtop mss in t geel verder gaan)

-een paar cm verlaagd

als da wa meevalt, dan ga k daar binnekort wss aan beginnen.
Laatst gewijzigd door Blitz op 27 mar 2010 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Blitz

Bericht door Blitz »

net bezoekje gehad van sooike en ff een paar foto's genomen, want zelf doet hij dat nooit :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie