Diffuser
- 911Speedster
- Actief lid
- 911Speedster
- Actief lid
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Na 3 uur zat die van mij er ook onder. Uiteindelijk de eerste 7 gaten maar 2 cm omgeboord en nog wat andere.
Plug en play heeft nog nooit gewerkt bij mij
Het ziet er erg strak uit, alleen kan je de diffuser wel wat bewegen... Is het niet beter dat deze echt muurvast zit?
Wat een merkbaar verschil zeg met rijden! Dat had ik eigenlijk jaren eerder moeten doen
nog even en de Speedy rijdt beter dan een Benz
Alleen het geluidsverschil is wat groot. Morgen ruim 200 km snelweg rijden, eens kijken of het nog te doen is...
Plug en play heeft nog nooit gewerkt bij mij

Het ziet er erg strak uit, alleen kan je de diffuser wel wat bewegen... Is het niet beter dat deze echt muurvast zit?
Wat een merkbaar verschil zeg met rijden! Dat had ik eigenlijk jaren eerder moeten doen

Alleen het geluidsverschil is wat groot. Morgen ruim 200 km snelweg rijden, eens kijken of het nog te doen is...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
He Dennis, de diffuser hoort echt goed vast te zitten. Zowel bij mij, Joop als bij Richard de diffuser eronder gezet. Nadat alle boutjes vastgezet waren zat er echt geen beweging meer in.Dennizz schreef:Dus jij kan de diffuser niet omhoog/omlaag bewegen als je hem beetpakt van achteren?
Mijn diffuser lijkt nu net zo ver uit te steken als anderen, anders had nog 2 cm verder geweest...
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo