Exmantaa schreef:Had je nog een stukkie over van de kinderkamer Co?
Maarruhhh, ondertussen al eens een paar zijkantjes gescoord voor de rode bolide?
Plaatje hout had ik nog over, alleen heel veel stukjes tijd ben ik wel kwijtgeraakt in de kinderkamer......
Heb twee zijkantjes gevonden. Imitatie en past dus voor geen meter. Ik probeer dat ook nog af te krijgen voor Spa 18 maart, maar grote kans dat dit toch van het lijstje gaat vallen.....
Eindelijk weer eens wat nieuws te melden. De waterinjectie ingebouwd en de software aangepast.
Lijkt allemaal prima te werken. Ben erg benieuwd naar het resultaat.
Coupe dak en achterklep schiet ook al lekker op.
Hoop dat alles klaar is voor CPZ....
Bij mij werkt de 'afbeelding' niet. Toch wel nieuwsgierig wat je er in hebt zitten en hoe je een en ander aanstuurt. OBDTuner Pro? Ga je 100% H2O rijden of een mix? En waar injecteer je?
Zijn er nog actieve leden op het forum die meer PK's zoeken? Ik heb nu twee snelle Speedsters en dat is er echt één teveel. Ik heb er gewoon geen tijd meer voor. Mijn speedster Turbo op kenteken gaat volgend jaar het circuit weer op. En van deze projectwagen wil ik afscheid nemen.
In 1 keer verkopen wordt lastig verwacht ik. Wellicht is er iemand die een SC ombouw wil doen. Dan heb ik een kant en klare set-up met voor 400PK in de aanbieiding. Met alles erop en eraan.