Het plan was om tegen 11h30 terug te vertrekken. Laten we voorlopig vastleggen dat we indien jullie er tegen dan niet geraken tot max. 11h45 wachten. (die winkelzaak gaat tegen 12h open) Zou je er tegen dan nog niet geraken, geef dan een seintje op het gsmnr 00/32/ (0)476.41.72.72.
De afstand van de grens tot ons verzamelpunt Kriko is ca 55 km, waarvan 99% autostrade. Aan een gemiddelde snelheid van 100 km/h (ik hou er rekening mee dat Jans er bij is

) doe je er 33 minuten over. Dat moet toch wel lukken hé?
Van de Kriko to St-Antonius heb je 2 wegen:
1) langs de Autostrade. Is 30km en ca 25 minuten rijden.
2) langs de N70. is 43 km en ca 50 minuten rijden.
Ik begin er echter wel aan te twijfelen of het zo'n goed idee is om met zo'n kolonne binnendoor te gaan rijden. (ik had oorspronkelijk met een MINI-meeting rekening gehouden

)
Je heb gegarandeerd een hoop bekijks, maar om de colonne bijeen te houden met die verkeerslichten is niet evident. Daarom dat ik iedereen ook een wegencopie ga geven. Denk er maar even over na en laat het me dan maar weten aan de Kriko. Het zal ook wat afhangen van het uur dat we aan de Kriko kunnen vertrekken.
Voor diegenen die het niet maken tot de Kriko, heb je hier nog even de korte wegomschrijving naar het eindpunt.
Als u van Nederland, Antwerpen of van Gent komt zit je dus op de E17 en neem je de afrit 12 ZELE - DENDERMONDE
U gaat richting Zele-DENDERMONDE ( deze baan niet meer verlaten)
Na het tweede rond punt op ongeveer 1000 meter hebt u op de linkerkant St.Antonius met grote parking.
Jongens, ik sta al te popelen om die hoop bijeen te zien

Wat kan het leven soms mooi zijn
PS Een goede raad van tante Kaat:
Rij aub voorzichtig. Beter 15 minuten te laat dan helemaal niet aankomen!