Daan schreef: 04 jul 2019 15:39
Gaat die 30pk het verschil maken?
Categorie "alles aan gort rijden" lijkt mij meer richting 350pk in dergelijk lichte bakjes.
Idd, 30pk/50nm maakt allemaal niet zoveel uit. Aangezien die 4c iets zwaarder is dan een speedster zou er toch een 450/500pk met een 600nm moeten inzitten voor alles aan gort te rijden
tibby schreef: 04 jul 2019 10:27
Blijft toch pijn doen......
4C vs amg break,mini cooper works,rs7= 0-3 ...
En dan zijt ge de nieuwe A45 S met z'n 2 liter blokje met 421PK waarschijnlijk nog ni tegen gekomen
Stiekem ben ik toch een beetje jaloers op uwe 4C
Niets om op jaloers te zijn.... interieur = plastiek,ligt keihard op de weg (raceophanging),nog altijd een tuut in m'n kop door die race uitlaat, elke dag komt er wel een rammel bij ergens, trekt je de sloot in (hebben ze blijkbaar allemaal)....en zo verder
Maar...... Hij doet het wel nog, en ik misbruik dat ding echt wel
Uiteindelijk heeft de boel het toch begeven...... Na 27000 km..... Blok/bak moet eruit...Mag er niet meer mee rijden op het moment. Gaat over enkele weken binnen voor herstel. Mss stopt het hier wel met de Alfa. Nooit gedacht. Hoop geld alvast kwijt.
Ondertussen al contact gehad voor deze jongen (mocht het allemaal verkeerd aflopen bij de Alfa)
StefanM schreef: 28 sep 2022 5:50
Oei, da's inderdaad niet best!!!
En dat al na 27.000 km en (waarschijnlijk) genoeg euro-tjes kwijt aan onderhoud en misschien zelfs wel reparatie...
Ze schijnen overwegend best betrouwbaar te zijn de 4C's, dus (hopelijk) is het een kwestie van pure pech en wordt het netjes opgelost!
Tot nu toe nog niets aan de hand gehad ermee. Was er echt blij van. Onderhoud deed ik zelf. Heb mij altijd in het achterhoofd gehouden dat er iets zou mee gebeuren qua versnellingsbak.