Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Dat is wel het voordeel van de Exige body: je hebt een stuk meer ruimte boven de motor om door te bouwen..Herman schreef:En wat meer detail van spruitstuk en turbo.
De turbo komt vlak achter het hoofd van de bestuurder.

Zie je bij S1 Exiges met motor conversies ook wel meer wanneer ze een XXL-Rotrex 'bovenop' een Honda blok bouwen of ook zoals bij jou met een Audi 1.8T conversie de turbo met een spruitsuk 'omhoog' laten komen.
Lukt je niet bij een gewone Elise of Speedster body..
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
- Daan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Hoi Herman,
ziet er allemaal fraai uit wat je daar doet. Vraagje/opmerking over de vlinderklep voor je uitlaatgeluid. Ik weet niet of je hem al getest gehoord hebt maar ik heb zo'n ding in mn 3" uitlaat gehad en dat maakt echt bar weinig uit. Later een einddemper met electrische klep geplaatst en dat ding werd echt muisstil. Just my $0,02.
Succes ermee iig!
Daan
ziet er allemaal fraai uit wat je daar doet. Vraagje/opmerking over de vlinderklep voor je uitlaatgeluid. Ik weet niet of je hem al getest gehoord hebt maar ik heb zo'n ding in mn 3" uitlaat gehad en dat maakt echt bar weinig uit. Later een einddemper met electrische klep geplaatst en dat ding werd echt muisstil. Just my $0,02.
Succes ermee iig!
Daan
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Het spijt me oprecht Herman. Ik schoot namelijk binne een halve seconde in de lach bij het lezen van dit bericht. Niet zo heel sociaal van me...Herman schreef:Test geslaagd. Met die accu kun je precies 1x startenallen schreef:Hoe was het eigenlijk met de accu afgelopen? Kon die de auto starten? Inmiddels dan een tweede ernaast gezet?Dus daar moet wat meer capaciteit bij.

Ik gok dat een tweede van hetzelfde type ernaast niet veel zoden aan de dijk zal zetten. Heb er zelf ook lang over nagedacht. Bij jou misschien van minder belang, maar ik wil in mijn geval de mogelijkheid hebben de auto ook af en toe twee keer kort te verplaatsen, waarbij ik de derde keer alsnog makkelijk kan starten als ik echt weg ga. Nadeel is dat de accu in mijn geval dan gelijk weer 6 kilo is. Gelukkig maakt m'n lichaamsgewicht veel goed.

Caterham => Britse degelijkheid...
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Eliseparts heeft die ook in het programma: http://www.eliseparts.com/products/show ... -link-kit/
(Heb er ooit aan gedacht om zelf zo'n beugel erop te lassen..)
Welke schokdempers heb je/komen er eigenlijk onder?
(Heb er ooit aan gedacht om zelf zo'n beugel erop te lassen..)
Welke schokdempers heb je/komen er eigenlijk onder?