Gisteren zat ik achter 1 van de ferrari"s die naar rotterdam moest van het evenement bavaria city racing. Vanaf Amsterdam tot rotterdam er lkkr achter gehangen. Later zag ik de wagen op tv. Wat me op viel dat
die ferrari"s echt niet snel zijn hoop lawaai terug schakelen gas erop jammer dat ik me speedster niet bij me had.
Blitz om 12u opnieuw gespot in Hoogstaten Centrum ter hoogte van Bruurs. (reed richting Minderhout en ik kwam uit de straat van Bruurs)
ik heb nog geclaxonneerd maar was al wat laat
ik dacht al da k ne claxon hoorde maar da hoorde wel vaker in Hoogstraten-city, dus ik kijk daar al nimeer van op
als k het gezien had, dan had ik u daar voor gelaten, want dat kan daar soms lang duren eer ge de baan op kunt he
Blitz schreef:ik dacht al da k ne claxon hoorde maar da hoorde wel vaker in Hoogstraten-city, dus ik kijk daar al nimeer van op
als k het gezien had, dan had ik u daar voor gelaten, want dat kan daar soms lang duren eer ge de baan op kunt he
kstond toch mijnen 3de pas; idd een lastige baan.
vandaag ook nog is de claxon bovengehaald in brecht (garage) er stak daar ene zijn hand op :p ene met grijs haar denk ik.