Ik denk dat boink alleen in de bochten gestaan heeftjans schreef:Zeg boink'' zo snel was Mike toch nietBoink schreef:@ Maik!
Nee ik heb helaas geen pics van je rijdend!![]()
Bezoek Nordschleife/Nürburgring
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Datum:
Freitag, 23.06.2006
von 14:15 Uhr bis 19:30 Uhr
Je hebt mazzel!
Hier de rest:
http://www.nuerburgring.de/1_nuerburgri ... index.html
Hoelaat ben je er dan denk je? Misschien kan ik nog vrij krijgen voor die dag
Freitag, 23.06.2006
von 14:15 Uhr bis 19:30 Uhr
Je hebt mazzel!
Hier de rest:
http://www.nuerburgring.de/1_nuerburgri ... index.html
Hoelaat ben je er dan denk je? Misschien kan ik nog vrij krijgen voor die dag

- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Was een super dag gisteren op en om de ring !
Zeker als liefhebber van de techniek, met de group C auto's op de GP strecke en in de pitboxen, waar je gewoon in mocht. De silk cut Jaguars, mazda met 4 schijfs wankelmotor en de Nissan bijv.
Maar ook het meer historische spul, zoals de blower bentleys bijv.
Ook nog wat ronden over de nordschleife gereden. Was voor een middag nog redelijk druk, hoewel de motorrijders veel moesten wachten door een oliespoor, auto's mochten wel rijden. Dus op de baan was het redlijk rustig.
De bridgestones RE050A waren heerlijk op die baan.
Je hebt wat gemist Maik !
Maarten
Zeker als liefhebber van de techniek, met de group C auto's op de GP strecke en in de pitboxen, waar je gewoon in mocht. De silk cut Jaguars, mazda met 4 schijfs wankelmotor en de Nissan bijv.
Maar ook het meer historische spul, zoals de blower bentleys bijv.
Ook nog wat ronden over de nordschleife gereden. Was voor een middag nog redelijk druk, hoewel de motorrijders veel moesten wachten door een oliespoor, auto's mochten wel rijden. Dus op de baan was het redlijk rustig.
De bridgestones RE050A waren heerlijk op die baan.
Je hebt wat gemist Maik !
Maarten
- joel do desert
- Actief lid
Ik had vorige week op E-bay weer wat voor de Speedster gekocht wat ik vandaag in de buurt van Aken kon afhalen, het is daar vandaan maar een uurtje rijden van de Nordschleife. Omdat het prachtig weer was/ is en het de vorige keer me uitstekend was bevallen, het ommetje erheen maar gemaakt.
Kwam daar om ca. twee uur aan. Het was niet echt druk, kon nl. gemakkelijk op het terrein parkeren. Kaartje gekocht en rijden maar. Heb het idee dat het al een stuk beter gaat, je moet de durf en vertrouwen hebben om de grenzen van de wagen op te zoeken en die liggen heel ver.
Na de ronde nog even wat rondgekeken, stonden een paar Duitse Speedsters en één Engelse VX turbo. Verder een bloedmooie Carrera GT, wat een prachtige bak is dat.
De Ring is echt verslavend, daarom als er de volgende keer weer een aantal gaan (Maik??) en ik kan, dan ben ik van de partij.
Groetjes, Hans
Kwam daar om ca. twee uur aan. Het was niet echt druk, kon nl. gemakkelijk op het terrein parkeren. Kaartje gekocht en rijden maar. Heb het idee dat het al een stuk beter gaat, je moet de durf en vertrouwen hebben om de grenzen van de wagen op te zoeken en die liggen heel ver.
Na de ronde nog even wat rondgekeken, stonden een paar Duitse Speedsters en één Engelse VX turbo. Verder een bloedmooie Carrera GT, wat een prachtige bak is dat.
De Ring is echt verslavend, daarom als er de volgende keer weer een aantal gaan (Maik??) en ik kan, dan ben ik van de partij.
Groetjes, Hans
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer: