Zijn er nog mensen die nog steeds 18juni naar de ring willen? Fabian?
Als de animo zo laag blijft dan ga ik misschien maar een andere keer (de 23ste bijvoorbeeld
Ik weet nog niet hoe laat ik ga, af hankelijk van wanneer de historische F3 moet trainen, als dat al 's morgens is ga ik zeker al vroeg, anders wat later. Maar om 14:00 ben ik er dan zeker.
Zeker als liefhebber van de techniek, met de group C auto's op de GP strecke en in de pitboxen, waar je gewoon in mocht. De silk cut Jaguars, mazda met 4 schijfs wankelmotor en de Nissan bijv.
Maar ook het meer historische spul, zoals de blower bentleys bijv.
Ook nog wat ronden over de nordschleife gereden. Was voor een middag nog redelijk druk, hoewel de motorrijders veel moesten wachten door een oliespoor, auto's mochten wel rijden. Dus op de baan was het redlijk rustig.
De bridgestones RE050A waren heerlijk op die baan.
Ik ben jaloers op je i.v.m. die groep C wagens! Wat een machienes zijn dat toch
En ook jaloers voor wat betreft de rondjes op de Ring zelf
Geen motorrijders op de baan is relaxt, maar een oliespoor weer niet
Heb je dat oliespoor nog gezien of gemerkt?
Ik had vorige week op E-bay weer wat voor de Speedster gekocht wat ik vandaag in de buurt van Aken kon afhalen, het is daar vandaan maar een uurtje rijden van de Nordschleife. Omdat het prachtig weer was/ is en het de vorige keer me uitstekend was bevallen, het ommetje erheen maar gemaakt.
Kwam daar om ca. twee uur aan. Het was niet echt druk, kon nl. gemakkelijk op het terrein parkeren. Kaartje gekocht en rijden maar. Heb het idee dat het al een stuk beter gaat, je moet de durf en vertrouwen hebben om de grenzen van de wagen op te zoeken en die liggen heel ver.
Na de ronde nog even wat rondgekeken, stonden een paar Duitse Speedsters en één Engelse VX turbo. Verder een bloedmooie Carrera GT, wat een prachtige bak is dat.
De Ring is echt verslavend, daarom als er de volgende keer weer een aantal gaan (Maik??) en ik kan, dan ben ik van de partij.
Als je volgende week maandag kan (10 juli), dan zal ik er ook weer zijn
Dus ook voor de mensen die toch nog een keertje meewillen, schrijf in je agenda:
10 juli
En dan de vraag die hier op z'n plaats is:
wat heb je gekocht?