NOG 1 KEER, zoals je kan zien is de weg afgegraven!!! Dus staat de auto 5 cm lager dan op de weg ernaast.... Nou effe op blijven letten hoor!!!Maik schreef:Wilbert z'n auto zal inderdaad iets van 25mm lager staan dan standaard, niet 5cm zoals die importbelg zegt![]()
5de. Speedster treffen op Zondag 18 Juni 2006
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
even een kopie van mark zijn site:
Bij Wilbert had ik op zijn Speedster de Elise spiegelsteunen gezien. Het grote voordeel is dat deze spiegelsteunen breeder zijn, waardoor het zicht naar achter een stuk verbeterd.
Het leuke is dat ze nog een keer goedkoop zijn ook, zo rond de EUR 12 per stuk. Ze zijn wel een stuk zwaarder, de originele steunen zijn hol, die van de Elise zijn massief. Natuurlijk komen ze ongespoten, dus eerst moet er een laagje verf op, daarna zien ze er zo uit:
nog even rechtsstreeks de vraag, hoeveel cm is de jouwe verlaagd?
gr marcel
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Het was een hele `toffe`dag. Wat was het beste? de nederlandse vrouwen. Drinken een biertje hebben humor zien er goed uit,en na 300km als navigator over hobbels en bobbels en snel door bochten geschud te zijn stappen ze uit als nw en kunnen zo de showroom weer in.RESPEKT!! RESPEKT!! Er zijn` kerels` die na 200km de brui aan geven
Aardige mensen bedankt voor de gezelligheid 
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
He Maik, Voorlopig geef ik je nog even het voordeel van de twijfel. Maar pas op ik ben geen reserve Belg. Ik ben bij jullie komen wonen om de boel weer recht te zetten ivm het zeiken dat doen jullie hollanders altijd.... heel de dag door.
.
Je zult de humor wel niet begrijpen, geeft niet hoor moet je volgende keer maar mee gaan naar de ardennen.
Hier nog een paar sfeer foto`s
Gr. Pascal
Je zult de humor wel niet begrijpen, geeft niet hoor moet je volgende keer maar mee gaan naar de ardennen.
Hier nog een paar sfeer foto`s
Gr. Pascal
- Bijlagen
-
- tank.jpg (119.59 KiB) 6325 keer bekeken
-
- parking.jpg (289.97 KiB) 6326 keer bekeken
-
- bandana.jpg (118.19 KiB) 6326 keer bekeken
- Piet
- Giga lid Carbon
We doen het graag Pascal.
Alleen moet ik mijn uitlaat weer eens vast laten zeten (Miltec he) die vondt sommige stukken weg iets minder denk ik en ondanks mijn verwoede pogingen om de ergste kuilen te vermijden is dat niet helemaal gelukt
Maar het is daar wel Super rijden met al die leuke bochten ik wou dat ik wat dichter bij woonde dan ging ik daar wat vaker rijden.
Trouwens, eigelijk krijg je in Belgie ongelooflijke reacties op je auto van zwaaiende oude dames in roelstoel, tot motor rijders die afgestapt waren om speciaal voor ons een wave te doen aan de kant van de weg.
Alleen moet ik mijn uitlaat weer eens vast laten zeten (Miltec he) die vondt sommige stukken weg iets minder denk ik en ondanks mijn verwoede pogingen om de ergste kuilen te vermijden is dat niet helemaal gelukt
Trouwens, eigelijk krijg je in Belgie ongelooflijke reacties op je auto van zwaaiende oude dames in roelstoel, tot motor rijders die afgestapt waren om speciaal voor ons een wave te doen aan de kant van de weg.
- stevenflappy
- Contacteer:
linne150 schreef:Het was een hele `toffe`dag. Wat was het beste? de nederlandse vrouwen. Drinken een biertje hebben humor zien er goed uit,en na 300km als navigator over hobbels en bobbels en snel door bochten geschud te zijn stappen ze uit als nw en kunnen zo de showroom weer in.RESPEKT!! RESPEKT!! Er zijn` kerels` die na 200km de brui aan gevenAardige mensen bedankt voor de gezelligheid

- stevenflappy
- Contacteer: