Gr, Martin
Nico dat is balen, bij een autopoets bedrijf kunnen ze vaak wel een hoop weg poetsen. Je kan beter niet zelf aan de gang gaan, dan wordt het vaak erger!ohjeetje.. schreef:Chris bedoelt te zeggen (toch?) dat Herman tractioncontrol heeft, wat voorzover mij bekend in Nederland niemand op de Speedster heeft. Dat geeft wat marge voor het uitbreken. Heeft hij ook wel nodig met dat enorme aantal pk's in zijn auto! Dus...of het er makkelijker op wordt in vergelijking met een standaard Speedster (turbo of niet) waag ik te betwijfelen!zoonvanlinne150 schreef:dat komt door de tractie control en cruise control....................................
of de turbo mannen praten het liefst met elkaar(toch een minderheid)
Moet toch mijn Speedster in het nat gaan testen...had wat twijfels na allerlei berichten gelezen te hebben...kan me niet voorstellen dat die niet beheersbaar is bij normaal gebruik. Heb met dat ding over de 160 km/u gereden op vochtig wegdek. O.K., niet zeikend nat, maar toch. Een leeg parkeerterrein moet uitkomst bieden...en die weet ik wel te vinden.
Groeten,
Nico
N.B. Ben vandaag met de Gti door de wasstraat gegaan waar ik al jaren kom, voor de eerste wasbeurt. Ik kan wel janken: krassen te kust en te keur. VW=kutlak. Vooral zwart.