Staat je L profiel misschien nog in het hoekje van je garageDennizz schreef:Dus jij kan de diffuser niet omhoog/omlaag bewegen als je hem beetpakt van achteren?
Diffuser
- Manta79
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dennis, dat kan toch niet waar zijn dat ie beweegt, met alle boutjes vast zit het muurvast, heb je de twee dikke inbusbouten er wel inzitten ? De bouten waar je ook een sleepoog onder vast kan zetten.... dan kan ie eigenlijk al geen kant meer op.Dennizz schreef:Dus jij kan de diffuser niet omhoog/omlaag bewegen als je hem beetpakt van achteren?
Mijn diffuser lijkt nu net zo ver uit te steken als anderen, anders had nog 2 cm verder geweest...
"A je to !" #0047
- Dennizz
Profiel zit erop en die 2 dikke imbus bouten ook. Alle bouten zitten vast.Manta79 schreef:Dennis, dat kan toch niet waar zijn dat ie beweegt, met alle boutjes vast zit het muurvast, heb je de twee dikke inbusbouten er wel inzitten ? De bouten waar je ook een sleepoog onder vast kan zetten.... dan kan ie eigenlijk al geen kant meer op.Dennizz schreef:Dus jij kan de diffuser niet omhoog/omlaag bewegen als je hem beetpakt van achteren?
Mijn diffuser lijkt nu net zo ver uit te steken als anderen, anders had nog 2 cm verder geweest...
Diffuser zit natuurlijk wel muurvast aan de bodemplaat/achterclam/frame maar ik kan de diffuser wel bewegen zonder ik de hele auto uit z'n veren trek. Misschien even nieuwe grotere ringen onder de imbus bout plaatsen...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- 911Speedster
- Actief lid
- S. Gonzales
Diffuser
De mijne heb ik vorige week met hulp van MartinB geplaatst. Gisteren zwarte kunststofbusjes van 15 mm hoog tussen geplaatst zodat de warmte van de motor ook nog beter weg kan. Gemonteerd met M5x40 RVS boutjes. Ben er blij mee 
- Bijlagen
-
- IMG_3454 [640x480].JPG (59.69 KiB) 3998 keer bekeken
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
- S. Gonzales
Diffuser
Zonder- en met 4 (15mm) busjes.
- Bijlagen
-
- IMG_3453 [640x480].JPG (58.27 KiB) 3924 keer bekeken
-
- IMG_3450 [640x480].JPG (54.09 KiB) 3936 keer bekeken
A je to!
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Ik heb 2 alu strips tussen de clam en het hitteschild van de uitlaat zitten.Manta79 schreef:Wij hebben er 1 onder de achterste 5 stuks M5 boutjes zitten, waar heb jij nog meer strips geplaatst ?
Aan de binnenkant dus.
Mijn diffuser kwam met helemaal niks verder, dus zelfbouw.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Hij is er weer voor de liefhebbers:
http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... diffusers/
http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... diffusers/
Het leven is geen sprookje.
-
Blitz