Pagina 9 van 9

Geplaatst: 10 jun 2012 9:32
door tibby
remember me? Turbokit met open pvc=Kapotte koppakking????????

Geplaatst: 10 jun 2012 16:05
door aboellaard
Zo, de SC zit erop. Ging veel te makkelijk, zal dus wel weer wat moeten veranderen op zo. Nu nog wachten op wat intake spullen en de ECU.

@Exmantaa, de Smiley ombouw topic is zo'n beetje m'n bijbel voor de SC inbouw en ik heb dus alles een keer of 10 gelezen en bekeken. Maar ik heb geen dual pass dus beschouwde die foto als 'niet van toepassing'. Ik denk dat bij Smiley ook slangen zijn gebruikt die beter een korte bocht doorkomen. Die van mij knakte door de geringe ruimte tussen de manifold en de bulkhead. Vandaar dat ik knietjes heb gebruikt, dus heel klein stukje slang tussen de manifold tuutjes en de knietjes. Dan past alles prima.

Geplaatst: 25 jun 2012 18:38
door Smiley
Smiley schreef:
Exmantaa schreef:Ik mag niet hopen dat hij z'n Rotrex zo de standaard 2.4 manifold inblaast... Tenminste; niet zonder iets aan die PCV te modificeren, want zoals je zelf nog wel weet is dat bij de 2.4 mani gewoon een plaatje met een klein gaatje erin.
Oftewel dan blaas je je boostdruk zo je carterventilatie in. :shock:
Tja, misschien dat peter nog eens langswipt voor duidelijkheid.
Na wat oude mails nagelezen te hebben: bij peter is hij ook geblokkeerd.

Geplaatst: 25 jun 2012 19:35
door Exmantaa
Smiley schreef:
Smiley schreef:
Exmantaa schreef:Ik mag niet hopen dat hij z'n Rotrex zo de standaard 2.4 manifold inblaast... Tenminste; niet zonder iets aan die PCV te modificeren, want zoals je zelf nog wel weet is dat bij de 2.4 mani gewoon een plaatje met een klein gaatje erin.
Oftewel dan blaas je je boostdruk zo je carterventilatie in. :shock:
Tja, misschien dat peter nog eens langswipt voor duidelijkheid.
Na wat oude mails nagelezen te hebben: bij peter is hij ook geblokkeerd.
Hmmm... Zijn software zou overweg moeten kunnen met een werkend PCV systeem, wat toch gezonder is voor een "straatauto". Dus als ik hem was zou ik een Saab turbo manifold gaan gebruiken met die Rotrex. Daar zit namelijk een terugslagklepje in het PCV kanaal. Net als in de SC manifolds... :wink:

Geplaatst: 30 aug 2012 8:35
door frederic
hoj,

Heb je nog je originele koppeling, drukgroep zitten? Of is die vervangen door een betere
Ik weet niet of dit nodig is bij een stage 2. Bij mij is het de bedoeling om af en toe eens een sprintje te trekken kan het zijn dat dit problemen heeft op langere termijn? :?

Geplaatst: 30 aug 2012 8:54
door Smiley
Origineel.
Koppeling upgraden komt amper voor bij stage 2 sc.

Geplaatst: 14 sep 2012 20:37
door Smiley
Hmmmm, speedlines :mrgreen:

Afbeelding

Geplaatst: 14 sep 2012 21:26
door Neetmans
Netjes! Ziet er goed uit!!

Geplaatst: 15 sep 2012 7:09
door Ruben
Idd, netjes!

Geplaatst: 15 sep 2012 8:30
door martinb
Niets meer aan doen. Heel strak allemaal.

Geplaatst: 15 sep 2012 8:36
door Smiley
Nog een setje turbo splitters, maar dan moet de auto eerst een cm of 2 omhoog, want nu kom ik amper de oprit op, zonder de clam over straat te slepen.

Geplaatst: 15 sep 2012 9:56
door alain
Hele mooie velgen !!!

Goed dat de velgen in de club blijven ( zijn ook nog van Herman geweest) :)

Geplaatst: 15 sep 2012 10:11
door tibby
blink blink 8)