Herstel Rikster...

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Gerard »

Alleen het podium opknallen he, verder niet. :wink:

Rikster is mooi geworden. :thumbup:
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Rikster
Mega lid

Bericht door Rikster »

Herman schreef:Poets jij wel genoeg Rik?
Nee... daarvoor moet ik nog een keer terug (stofdeeltjes hou je altijd :? ) en dan wordt gelijk het gaas in de kieuwen gelijmd :P
metallic
Actief lid

Bericht door metallic »

had ook nog een 'viper' uitvoering in mijn fotobestand staan met soorgelijke koelsleuven in de schermen. :wink:

ik kom morgen ook even met de speedy naar zandvoort om rik en herman te bewonderen :)

greetzz nico
Bijlagen
speedy met stripes.jpg
speedy met stripes.jpg (38.41 KiB) 2604 keer bekeken
Rallye
Actief lid

Bericht door Rallye »

Haha, mooi!
Echt net op tijd allemaal, geweldig. :)

Veel succes morgen en hou em heel!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dominique »

idd hoog bling-bling gehalte! heel mooi. 8)

Kun je zeggen hoe laat je (jullie) morgen verwacht aan de start te staan?
Afbeelding
M-speed
Actief lid

Bericht door M-speed »

11.00 - 14.30 Kwalificatie sprint
14.30 - 14.45 Finale sprint

dit staat er op de site
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Rik, volgende keer sneller komen he! :lol:

Auto oogt geweldig en de woorden over de kieuwen neem ik terug. Staat erg goed. Van de Reveries had ik m'n bedenkingen over het zitcomfort, maar de vorm ervan is erg goed blijkbaar. Zelfs zonder de padding al.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Heb je in de Reveries gezeten Allen? Graag wat meer info dan aub :twisted:
Afbeelding
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Jups!

Meer? Nou, ze zijn ultralicht. Het oogt allemaal minder voorgevormd dan een mogstoel dus had zo m'n twijfels. Maar waar ik bij de originele stoel bijvoorbeeld 1 ruggewervel tegen de leuning voel zitten, heb ik dat niet in de Reveries. Ook m'n 'zitbotjes' (moet je op letten als je brooooooodmager bent) voel ik niet in de stoel. De reden waarom ik voor vertrek naar Schotland nog snel ff langs de meubelboer ben geweest voor een stuk nieuw schuim die ik heb vervangen in de avonduren. Kwa afwerkinging is de binnenschaal minimaal, maar dat is inherent aan de stoel. Dacht dat hoogglans wel mogelijk is, maar dan betaal je aardig bij. Buitenschaal oogt voor m'n gevoel als papier machee. :lol:
De zwart / grijze padding oogt goed. Verschillende stukken en zelfs wat versmallingsstukken voor ter hoogte van je lenden.
Of je na 1.000 km je benen nog voelt weet ik niet, maar denk het haast wel. Je moet toch iedere 300 km ongeveer een keertje tanken. Stoelen zet ik vast op m'n wensenlijstje. Alhoewel ik eigenlijk ook wel eens een mogstoel wil proberen.
Rikster
Mega lid

Bericht door Rikster »

Stoeltjes zitten echt super, zoals al beschreven door Allen. Ze pas krijgen in de auto viel wel wat tegen... reed gister om 1715u. weg bij "van der Kooi" en nu klikt de bestuurdersstoel nog niet zoala het hoort in de vergrendeling (verstelling lengterichting). Lager dan dit kan je niet zitten, de kuipjes hebben nog geen millimeter speling :!: Denk wel dat de MOG variant door de schuinere rugleuning meer hoofdruimte biedt.

Met de nieuwe chargecooler heb ik gisteren de inlaatluchttemperatuur niet boven de 22º gekregen 8) , ben erg benieuwd wat dat vandaag oplevert...
Maik

Bericht door Maik »

Mooi! (ook van die 22graden :wink: ).
Ze zitten dus heel laag in de auto Rik? Een mm tussen de bodemplaat en de zitting? Dan moet je inderdaad weer 2-3cm lager zitten dan met de standaardstoel 8)
En hoe zit het met de hoek van de rugleuning? Hetzelfde? Als hij rechterop staat dan heeft het weer weinig zin want dan kom je (ik) toch weer hoofdruimte tekort. Je kan natuurlijk wat spelen door de stoel wat te kantelen, maar dan moet de zitting niet irritant schuin komen te staan...

Hoeveel kg ben je nu kwijt in totaal denk je Rik?
Afbeelding
Rikster
Mega lid

Bericht door Rikster »

Helling is het zelfde en ik heb toch wat hoofdruimte gewonnen :wink: , maar de stoel moet er nog een keer uit vanwege de vergrendeling. Zal dan eens kijken wat ietsjes kantelen brengt!?

Woog gisteren inclusief mijzelf en een ruim half volle tank 1000kg, daarmee ben ik zo'n 10kg kwijt en dat ondanks zwaardere koelers :P
Maik

Bericht door Maik »

Voor mijzelf zou de hoek van de leuning niet schuiner hoeven hoor, zoals standaard in de speedster is prima voor mij. Maar dat de zitting dan sowieso lager kan zou al erg mooi zijn. Misschien dat ik dan eens fatsoenlijk MET helm op onder het stoffen dakje pas :wink:
Afbeelding
Rikster
Mega lid

Bericht door Rikster »

Met helm onder de softtop is voor mij geen probleem, onder de hardtop houdt ook nu nog niet echt over... echter wel een enorme verbetering :!:
Plaats reactie