dank je, ik zag die raamslingers al voorbij komen. Ook pook en handrem. Waren toen actie tijdens EK. Maar weet niet, wordt dan weer te allemaal.speedokus schreef:Misschien een tip voor jou Martin.
Bij Autostyle verkopen ze aluminium raamslingers in chrome orange.
Ik dacht iets van 39 euro.
Grt Speedokus.
een speedster in Alphen a/d Rijn
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
De laatste maanden moest de speedster buiten staan
. De vele regen en sneeuw, ik had wel een doek over de motor ruimte. Maar toch, het vuil gaat overal zitten. Zonde en frustrerend.
Dus nog net voor het einde van het jaar de speedster verkocht. Iets anders komt er niet, dan blijf ik weer met hetzelfde probleem. Waar laat ik hem. En alternatief? is er ook niet eigenlijk.
Voorlopig dus op mijn motorfietsje rond tuffen.
Ik blijf wel rondkijken hier. Ook maar eens kijken of ik nog wat spullen heb liggen.
(foto van duitse opel speedster kalender 2013 februari model)

Dus nog net voor het einde van het jaar de speedster verkocht. Iets anders komt er niet, dan blijf ik weer met hetzelfde probleem. Waar laat ik hem. En alternatief? is er ook niet eigenlijk.
Voorlopig dus op mijn motorfietsje rond tuffen.
Ik blijf wel rondkijken hier. Ook maar eens kijken of ik nog wat spullen heb liggen.

- speedy1949
- Actief lid
- Contacteer:
Weer verkoop van een Speedster !
Ik begrijp er niets meer van, een club vol enthousiaste leden en de een na de ander verkoopt z'n Speedster, ben ik nou nog een van de weinige die blij is met z'n auto? Een garage is toch zo geregeld volgens mij, had mij gebeld en ik had een onderkomen geregeld ! Ik ben bijna 40 met Alfa's op pad geweest en dat was voor mij een super auto en Opel kreeg ik niet uit mijn strot, maar Jezus wat een geweldenaar is een standaard Speedster ( laat staan met wat jullie er allemaal aan veranderen), daar ga je van houden en ik ben zowaar al mijn Alfa's vergeten en dat waren niet de minste. Ik zal jullie de lijst met aantallen niet noemen.
Wat mij trouwens opvalt dat juist degene die er veel aan veranderen de eerste zijn die de strijd opgeven, jammer.................maar ik verkoop hem zoals ik er nu over denk pas als ik met een rollator aan de gang moet en niet meer in en uit kan komen. Wat is er mooier dan een ouwe lul is een Speedster, jullie gaan het meemaken !
Een vriendelijke kappersgroet van een van de oudste zoniet de oudste Speedsterrijder van Europa... schrijft hij met een grote grijns op z'n bek.
Trouwens allemaal nog de beste wensen voor 2013 en blijf lekker rijden !!!!
Wat mij trouwens opvalt dat juist degene die er veel aan veranderen de eerste zijn die de strijd opgeven, jammer.................maar ik verkoop hem zoals ik er nu over denk pas als ik met een rollator aan de gang moet en niet meer in en uit kan komen. Wat is er mooier dan een ouwe lul is een Speedster, jullie gaan het meemaken !
Een vriendelijke kappersgroet van een van de oudste zoniet de oudste Speedsterrijder van Europa... schrijft hij met een grote grijns op z'n bek.
Trouwens allemaal nog de beste wensen voor 2013 en blijf lekker rijden !!!!