Kzag mn collega gisteren (vrachtwagenchauffeur) die voornamelijk voor C&A rijdt; hij stond aan de winkel in Ieper te wachten toen de vrouwelijke gerante (winkelbeheerster voor de NLers) er toekwam... blijkbaar ook met een speedster (zwarte). Kdenk niemand van hier?
Haar vorige was ook een speedster maar was perte totale (total-loss) ofzo blijkbaar waarna ze twijfelde of ze er opnieuw 1 zou komen maar toch gedaan
Ik wou net in mijn auto stappen bij ondergrondse garage is er plots een kerel aan de overkant die roept "Dat is een leuk bakske zeg, rijdt die zo goed als hij uitziet?" Ik: "ja zomer en winter trotseer ik er mee. Je moet alleen de kleine ruimte erbij nemen".
Zonet maakte een Aziatische menigte toeristen foto`s terwijl ik passeerde bij het rood licht. Het leek alsof ze nog nooit zo`n auto hadden gezien, wat waarschijnlijk ook het geval is...
Oblivion schreef:Zonet maakte een Aziatische menigte toeristen foto`s terwijl ik passeerde bij het rood licht. Het leek alsof ze nog nooit zo`n auto hadden gezien, wat waarschijnlijk ook het geval is...
Stond vanmiddag op de oprit mijn Speedster te poetsen toen ik 2 gekleurde medelanders tegen elkaar hoorde zeggen , dat is een Lamborghini.
Ach keur ik ook goed.
speedokus schreef:Stond vanmiddag op de oprit mijn Speedster te poetsen toen ik 2 gekleurde medelanders tegen elkaar hoorde zeggen , dat is een Lamborghini.
Ach keur ik ook goed.
Das waarschijnlijk met diee vleugel achterop dat ze in de war zijn