Rijdt er iemand met een Larini uitlaat rondt?

OK, zie jullie daar.speedokus schreef:Hoi Dreamster.
Ik rijdt toch liever rechtstreeks naar Oeienbosch, dus je hoeft niet op mij te wachten.
Zie de afgesproken tijd hierboven.
Grt Speedokus.
Als je richting Eindhoven rijdt, en dan richting Eersel kun je bij Oeienbosch[parkeerplaats] op ons wachten en aansluiten om 11.45Treesong schreef:Mijn weekeinde is zomaar vrij gekomen en ik heb me laten vertellen dat het nog niet te laat is om mee te doen met de meet (en wellicht rit?) in Kasterlee.
Is er misschien een groep (of persoon) die vanuit/langs Den Bosch komt om mee op te rijden?
Hey Ray, jij ging toch naar de havendagen in Rotterdam?rayz25 schreef:Lol Kasterlee is 27km van mijn huis in belgie![]()
Mischien kom ik ook wel aangezien het een mooie dag wordt.
Kan ik daarna lekker in de tuin zonnen
Mischien degenen die willen mee rijden afspreken bij Texaco voor de moerdijk brug ?
Thanks!speedokus schreef:Als je richting Eindhoven rijdt, en dan richting Eersel kun je bij Oeienbosch[parkeerplaats] op ons wachten en aansluiten om 11.45Treesong schreef:Mijn weekeinde is zomaar vrij gekomen en ik heb me laten vertellen dat het nog niet te laat is om mee te doen met de meet (en wellicht rit?) in Kasterlee.
Is er misschien een groep (of persoon) die vanuit/langs Den Bosch komt om mee op te rijden?
Grt Speedokus.