Pagina 10 van 45

Geplaatst: 16 okt 2005 17:31
door Hendrik-Jan
jans schreef:Moet nu nog c.a. 1000 km inlopen, maar het verschil is nu al goed te merken. M.N. onderin meer trekkracht. Ga dus voorlopig niet boven de 3500 rpm . straks nog het blow off ventiel monteren en een ander programma erop. Volgende week wordt de charge cooler gemonteerd,
en is ie helemaal klaar.
Nou die 1.000km schieten wel op na zo'n dag als vandaag.
Wel moeilijk he om onder de 3.500rpm te blijven.
Het blijft een gave bak!

Geplaatst: 16 okt 2005 18:57
door jans
HaHA '' ja die ie wel ietsje groter :oops:

Geplaatst: 16 okt 2005 19:23
door jans
Die 1000 km schieten al aardig op :D namelijk 922 km.

Geplaatst: 17 okt 2005 20:20
door jans
Vanavond een stukje 10-180 probeerd,morgen zal het zeker beter gaan,
Dan komen er de grotere injectoren op , en wordt de motor beter afgesteld middels de software.Motor loopt bovenin veel te arm,vandaar nu max tot 6000 rpm. Morgen als het goed is , tot 7500 rpm.

Geplaatst: 17 okt 2005 20:24
door Hendrik-Jan
Van 15km/h naar 180 km/h in 11 seconden.

Geplaatst: 17 okt 2005 20:28
door SteV6
He Jan,

Waarom zie ik je blauwe shiftlight bijna continue branden?! Is het probleem met de multi-meter nog niet opgelost? Want ik neem aan dat je inmiddels hebt geleerd dat je niet met een koude motor zo moet trappen. Te zien is dat je ruim 8 kilometer gereden hebt na een tankbeurt.

Binnenkort even een Twente minimeeting? Kan ik mooi jouw aanpassingen bekiek'n en jij mijn aanpassingen :mrgreen:

SteV6

Geplaatst: 17 okt 2005 20:34
door Piet
:thumbsup:

6000? ik heb zeker een bril nodig. :wink:

Geplaatst: 17 okt 2005 20:36
door jans
shiftlite moet nog worden aangesloten.
En ja'' liet de auto iets rollen ,om de nieuwe koppeling te sparen.
bij ongeveer 180 maar van het gas gegaan.
En de motor was zéér warm.

Geplaatst: 17 okt 2005 20:38
door jans
piet schreef::thumbsup:

6000? ik heb zeker een bril nodig. :wink:
Ze hebben er een soort van beveiliging op gezet Piet .als je bij 6000rpm de kopp intrapt, schiet de toerenteller nog iets verder door.

Geplaatst: 18 okt 2005 7:31
door Marcel
Pfff das snel............:!:

Geplaatst: 18 okt 2005 20:22
door jans
Het filmpje komt nog,heb vandaag de 550 cc inject erin gekregen, en de software is opnieuw bij geregeld. Het resultaat , als je 160 km p uur rijdt
nog nét geen spinnende wielen. Konden het vermogen niet op de testbank
krijgen , 5 keer geprobeerd, op het laatst ben ik achter op de speedster gaan zitten met 50 kg zand. Maar ook toen doordraaiende wielen. Wel hebben we de turbodruk kunnen meten. En die was 1.85 bar bij 3500 rpm.

Geplaatst: 18 okt 2005 20:35
door Maik
WOW!
Dat wil ik wel een keer meemaken :wink:
Kom je over 2 weken meehelpen met klussen in mijn nieuwe huis Jans? Je wagentje kan dan binnen staan hoor :)

Hij heeft nu dus duidelijk meer vermogen dan eerst, wat je nu zo voelt?
Doe je best weer eens op een 0-200 filmpje jans
Oja, ook een 80-120 (haal je dat in de 2de nog denk je?) :P

Geplaatst: 19 okt 2005 8:43
door Piet
8) 8) 8) 8)

Geplaatst: 19 okt 2005 8:47
door jans
Vanmorgen zónder camera even uitgeprobeerd.( vergeten ) :oops:
80-120 inde 2é wil nét niet kom maar tot 115 km. Volgende week wordt dit opgelost. Begrenzer komt nu bij 6500 rpm, en moet dan tot 7500 rpm gaan. In de 2 é versn 80-115 ongeveer 1 sec.In de 3 é versn zit ik wel een beetje onder de toeren, maar altijd nog onder de 2 sec.

Geplaatst: 19 okt 2005 9:06
door jans
Martin'' hier nog de foto van de VRX