Pagina 10 van 15
Geplaatst: 06 sep 2005 17:42
door Marcel
jans schreef:Wat is die turbo toch een geweldige wagen hé.
Die 2.2's moeten wel snel volgen nu.Desnoods met compressor.

Ik vond de 2.2 al een geweldige wagen
Maar die Turbo is super

Geplaatst: 08 okt 2005 7:50
door linne150
Mooi dat hij terug is

linne150
Geplaatst: 05 apr 2006 18:15
door stevenflappy
Effe een Nitron vraagje:
Normaal regel ik ze effe bij als ie op de brug staat maar als hij gewoon op straat staat kan je er dan ook makkelijk bij... Tips iemand, volgens mij moet je er bij kunnen als je op de grond ligt maar misschien heeft iemand er een paar tips voor...
Nog een: Heb hier een keer gelezen dat je ze moet afstellen vanaf de maximum plus en dan met min terugdraaien, klopt dat?
Geplaatst: 05 apr 2006 19:39
door jans
je hoeft er zelfs niet voor op de grond te liggen.gehurkt kun je er ook bij.
En inderdaad de dempers afstellen ,van max plus naar min.
Geplaatst: 05 apr 2006 20:03
door stevenflappy
Red je dat achter ook dan, kom je daar dan bij.... Ook met mijn oz's?
Geplaatst: 06 apr 2006 6:30
door Maik
Met je OZ's wordt het lastiger inderdaad. Normaal gesproken steek je gewoon je hand+arm door het wiel heen, maar zulke dunne pootjes zal jij wel niet hebben

Geplaatst: 08 mei 2006 14:46
door Pascal
Ze zitten er onder mijn nitrons. net even wezen test rijden

. eerst even rustig wat meters gerold, wat heen en weer gestuurd.
Om er zeker van te zijn dat ik niets fout heb gedaan tijdens het monteren.
Maar alles bleek goed te zijn.
Toen even een lege rotonde opgezocht (valt niet mee tegenwoordig) en yes hoor wat een verschil. dit is echt een super upgrade. het verschil is nu al zo groot en dit met een vrij zachte instelling. 5 kliks voor en 6 achter.
Donderdag even opnieuw laten uitlijnen. en dan is hij klaar voor zondag.
Gr. Pascal
Geplaatst: 08 mei 2006 14:50
door jans
weer een ''blije'' speedster rijder erbij

Geplaatst: 08 mei 2006 15:12
door Maik
Pascal schreef:... het verschil is nu al zo groot en dit met een vrij zachte instelling. 5 kliks voor en 6 achter.
Gr. Pascal
Euhhh, 5 en 6 kliks van zacht neem ik aan? Je moet ze vanaf hard instellen he, of heb je gecontrolleerd dat ze allemaal evenveel kliks van hard naar helemaal zacht hebben?
Supermodje he

Geplaatst: 08 mei 2006 15:57
door Pascal
Inderdaad Maik ik moet nog even het een en ander aanpassen, de hoogte achter klop ook nog niet echt staat volgens mijn nog iets te laag.
Welke hoogtes heb jij voor en achter Maik,
Gr. Pascal
Geplaatst: 09 mei 2006 5:51
door Maik
Ik sta voor op 115mm en achter op 120mm.
Geplaatst: 09 mei 2006 5:59
door Pascal
Ik heb even de installation guide aangehouden 125 mm voor 135 mm achter.
Als ik mijn ATS`jes heb zal ik de hoogte toch weer moeten aanpassen.
Gr. Pascal
Geplaatst: 09 mei 2006 20:46
door Venicenl
Marcel schreef:Nee nee voor Marcel geen nitrons :!:
Hee maik hier nog wat mooie velgen :P
Welk merk is dit ?
gr,
Danny
Geplaatst: 10 mei 2006 11:03
door Pascal
Morgen laat ik den speedy opnieuw uitlijnen met de nitons er onder. nu weet ik niet of het verstandig is om bij het uitlijnen de standaard settings te gebruiken daar deze setting gebaseerd zijn op de bilstein setup (hoogte). of moet ik naar een andere waarde gaan. heeft er iemand een suggestie.
Of kan ik gewoon deze originele setting aanhouden.
Gr. Pascal
Geplaatst: 10 mei 2006 11:26
door SteV6
Ik heb er met Jan v/d Kooi over gesproken en die adviseerde om de standaard settings te laten voor wat ze zijn omdat de auto veel lager staat.
Afhankelijk van je wensen kan je kiezen voor de set-up van een 111R of de 340R. Bedenk wel dat hoe extremer de set-up hoe smaller de grens word. Ook al komt die grens natuurlijk steeds verder weg te liggen.
SteV6