nieuwjaar receptie 2006
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Volgens mij 4 niet Speedsters: Martin, Patrick (PKT), Marcel (Iceman) en Paul.Pipo schreef:Als ik me goed herinner waren er 15 auto's aanwezig, waaronder 3 niet Speedsters. Met toch ca 25 deelnemers. Dat mogen we gerust een geslaagde receptie noemen![]()
Ik geef toe dat we met 2 belgische wagens een beetje ondervertegenwoordigd waren, maar de afwezigen hadden groot ongelijk
.
Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Oeps, sorry SteV6, 5 stuks.SteV6 schreef:Uhm Hendrik-Jan,
Ik had de Kermit ook thuis gelaten. De Cupra4 V6 stond tussen de Speedsters gistermiddag![]()
5 dus ...
@ Jans,
Waar blijft die foto van een zekere kofferbak gevuld met een emmer en poetsdoek?!
SteV6
Kofferbak met emmer en poetsdoek..... Was het een rode auto?
Lotus Elise S2
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:

Ga lekker in Belgie wonen!!!!
Trutten!!
Wie had de mooiste uitlaat-sound, laten we het daar eens over hebben!
Ik heb twee leden weer een mooie droom gegeven gisteren en Pipo heeft voor het eerst hard gereden in een Speedster

Maarre Wilbert heeft geen zwarte velgen hoor!!
- SteV6
Met alle respect voor alle uitlaatsystemen voor 2.2's en Turbo's, een mooie 6-cilindersound kan je er niet mee imiteren

(In mijn ogen het enige echte manco van de Speedster, 2 cilinders te weinig)
Er waren meer rode Speedsters dan die van Wilbert en die van jou. Je kan zelfs lezen dat de eigenaar zich al op kousenvoeten heeft gemeld

SteV6
S4 Avant
- stevenflappy
- Contacteer:
Ik ga in de buurt van Zeist kijken voor een andere plek voor ons.
Ik heb wel wat op het oog, maar ik moet even kijken of ze aan mijn wensen kunnen voldoen.
Misschien kunnen we dan ook net als de Duitsers eens per maand een datum prikken. Jullie horen nog van me.
Ik vind het wel leuk dat er zoveel mensen waren
Ik heb wel wat op het oog, maar ik moet even kijken of ze aan mijn wensen kunnen voldoen.
Misschien kunnen we dan ook net als de Duitsers eens per maand een datum prikken. Jullie horen nog van me.
Ik vind het wel leuk dat er zoveel mensen waren