Wie is de grootste poetser?
Ik denk dat ik er recht op heb omdat.
*1 keer in de week wordt hij gewassen incl wielen en binnen kant wielen.
*5 x in het jaar gaat hij in de was.
*in de winter gaat hij uit elkaar, wielbakken, onderplaaten etc etc alles schoonmaken en in de was ook binnen kant uitlaat sierstukken.
*motorblok wordt weer opnieuw gepolijst.
*alle beugeltjes waar beetje roest aanzit (onder de voor kap) wordt gedemteerd en opnieuw gespoten.
Gr, Martin
*in de winter gaat hij uit elkaar, wielbakken, onderplaaten etc etc alles schoonmaken en in de was ook binnen kant uitlaat sierstukken.
*alle beugeltjes waar beetje roest aanzit (onder de voor kap) wordt gedemteerd en opnieuw gespoten.
Gr, Martin
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Martin schreef:Ik denk dat ik er recht op heb omdat.
Gr, Martin

Ik denk dat FSS ons weer even moet overtuigen waarom hij denkt dat HIJ de maniakale poetsert is

- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Piet ben jij gek geworden of zo? STA IK IN HET RIJTJE VAN POTENTIELE POETSERS????
Ik ken ze van dit clubje die op de bijeenkomsten hun achterklep dicht doen met de mouw van hun shirt... Ik kan dat nooit doen want dan moet mijn shirt de was in
Ik ben helemaal geshockt

Ik denk dat we hier de Belgen mogen feliciteren!!!! Enne Iceman.. Die is meer met andere dingen bezig!! Die gebruikt de bijeenkomsten niet als excuus om zijn auto te poetsen.. Zeg maar!!

Ik ken ze van dit clubje die op de bijeenkomsten hun achterklep dicht doen met de mouw van hun shirt... Ik kan dat nooit doen want dan moet mijn shirt de was in

Ik ben helemaal geshockt

Ik denk dat we hier de Belgen mogen feliciteren!!!! Enne Iceman.. Die is meer met andere dingen bezig!! Die gebruikt de bijeenkomsten niet als excuus om zijn auto te poetsen.. Zeg maar!!

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon