Pagina 2 van 26

Geplaatst: 01 jan 2006 13:47
door Hendrik-Jan
piet schreef:Zwart met goud staat ook goed.
Ben ik ook aan het overwegen. Ik vind het alleen een immitatie van de JPS Lotus.

Geplaatst: 01 jan 2006 14:31
door Hendrik-Jan
Nog 2:

Geplaatst: 02 jan 2006 8:21
door paul
Hallo allemaal,

Allereerst nog de beste wensen voor 2006 en vooral veel Speedsterplezier!!

Ik heb ze ook besteld die ATS/DTC € 640,-- :lol: Inderdaad
een koopje.

Ik heb ET20 en ET 30 genomen. Als ik er t.z.t. nog Nitrons onder zet,
hoop ik dat het nog steeds past, maar als ik zie dat Jans zelfs ET 32
heeft genomen, moet dat wel lukken denk ik.

Ik kan haast niet wachten tot ik ze kan gaan ophalen :shock:

Paul.

Geplaatst: 02 jan 2006 9:45
door jans
Paul"' ET 32 is 2mm smaller dan ET 30 :!:

Geplaatst: 02 jan 2006 9:53
door paul
Jans schreef:
Paul"' ET 32 is 2mm smaller dan ET 30
Ja, dat is toch 2 mm meer naar binnen dan ET30 ??? en 5 mm meer
naar binnen dan ET 27 ?? (of snap ik er nu weer niks van :oops: )

En hoe verder naar binnen, des te eerder zullen ze toch tegen je
dempers/veren aankomen??

Wat ik wil is dat ze NIET buiten de wielkasten komen, maar ook niet
dat ze aan de binnenzijde gaan aanlopen als ik nitrons eronder zet.

En ik heb dus gewoon de maat genomen wat ze op het duitse forum
aangaven (20/30 )
Is dat nou wel goed of niet.... zucht.

Paul.

Geplaatst: 02 jan 2006 9:59
door jans
mike heeft ET 27,en wil er een paar mm van af laten draaien.
Heb zelf ET 32 nu, en passen presies, vandaar dat ik deze ET 32 nu ook weer heb besteld. dus hoe lager de ET waarde, hoe breder de velg is.
Et 32 zal ook gewoon passen.Alleen kunnen er dan géén 245-40 banden meer achter op. :!:

Geplaatst: 02 jan 2006 10:41
door Maik
Ik draai ze (nog) niet af hoor Jans, de banden raken de body nog steeds niet, zelfs nu ik de auto weer 6mm lager gezet heb. Maar wat niet is kan nog komen :wink: .

En waarom kunnen er geen 245 banden op als je ET32 hebt? Volgens mij moet dat makkelijk kunnen. Gaan de banden dan aanlopen aan de binnenkant van je schermen bedoel je?

Geplaatst: 02 jan 2006 10:43
door Maik
Paul, ET30 is goed hoor. Maar wat Jans bedoelt is dat hij ET32 heeft en zelfs dan lopen de banden/velgen lang niet aan tegen de veren/dempers (zegt hij :wink: ), ik moet het zelf nog eens een keertje goed checken hoeveel ruimte er bij mij tussen zit.

Geplaatst: 02 jan 2006 10:49
door jans
ja"' die lopen iets aan ,aan één kant als je bijv over een drempel gaat.
dit heeft te maken ,dat die semi slick een hogere wang heeft.dus de rolomtrek is ook een stuk groter. Ga ik dan de ET 30 gebruiken, komt het wiel nóg 2 mm verder naar buiten, dus niet mee te rijden dan.

Geplaatst: 02 jan 2006 11:48
door SteV6
He Jans,

Zag ik dat net goed op het Duitse forum?! Heb je 2 setjes ATS-DTC besteld? Er staat bij jouw naam in de verzamelstaat 2+3 Jans 2x 20 2x 32

Ga je voor elk weertype speciale banden aanschaffen, regen-banden, winterbanden en echte slicks voor het mooie weer en de sprintwedstrijden :wink:

SteV6

Geplaatst: 02 jan 2006 11:50
door jans
hoe kan dat nou :shock: had 4 setjes besteld :?:

Geplaatst: 02 jan 2006 12:10
door paul
Kan er ook nog verschil in zitten, 2.2 of Turbo ??

Ik denk dat ik maar gewoon bij ET30 blijf. Lijkt me dan in
ieder geval goed.

@ Jans,

Zag in andere topic de Eibach veren. Is wel "tempting", zeker straks met
de DTC velgen,maar denk dat ik toch beter voor de Nitrons kan gaan.

Groeten,

Paul

Geplaatst: 02 jan 2006 12:13
door jans
paul schreef:Kan er ook nog verschil in zitten, 2.2 of Turbo ??

Ik denk dat ik maar gewoon bij ET30 blijf. Lijkt me dan in
ieder geval goed.

@ Jans,

Zag in andere topic de Eibach veren. Is wel "tempting", zeker straks met
de DTC velgen,maar denk dat ik toch beter voor de Nitrons kan gaan.

Groeten,

Paul
Paul"' tussen de 2.2 en Turbo zit geen verschil.

Geplaatst: 02 jan 2006 12:30
door Maik
jans schreef:ja"' die lopen iets aan ,aan één kant als je bijv over een drempel gaat.
dit heeft te maken ,dat die semi slick een hogere wang heeft.dus de rolomtrek is ook een stuk groter. Ga ik dan de ET 30 gebruiken, komt het wiel nóg 2 mm verder naar buiten, dus niet mee te rijden dan.
Ja, oke, met je semi-slicks, ik dacht dat je het had over "normale" banden, maar dan kan 245 wel goed, heb ik nu ook namelijk, zelfs op ET27! Maar dan heb ik natuurlijk wel de Nitrons met extra stijve veren, en die van mij staat niet heel laag nu, iets van 115-120. 245 kan dus wel, maar geen semi-slicks inderdaad, maar daar rijdt bijna niemand mee hier (alleen malloten met 400pk in hun speedstertje :) ).

Paul, die ET30 is volgens mij de perfekte ET voor de DTC's achter. Dus no worries. ET32 was misschien nog IETS beter geweest, maar dan kan je last gaan krijgen van een aanlopende velg op je handremkabel (wat ik je bij Pitbox uitgelegd heb).

Geplaatst: 02 jan 2006 12:37
door Marcel
Maik schreef:alleen malloten met 400pk in hun speedstertje :)
Zeg Maik nu moet ik je toch even corrigeren hoor, ik vindt het wel erg ver gaan om Jan een Malloot met 400 pk in zijn speedster te noemen.

Volgens mij is het een Malloot met 390 pk in zijn speedster :lol: :P :wink: