Herspuiten
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
kleur
Alhoewel ik mijn Speedster nooit in het wit zou zetten ivm onderhoud, vind ik een witte Speedster wel iets hebben
Maar dan wel met zwarte velgen. De oranje velgen zijn me een beetje 'te' . 

A thing of beauty is a joy forever!
- TorBeest
- Actief lid
Maik schreef:Helemaal goed, maar met die wielen in die kleur zou ik de auto zeker wel 2-3cm naar beneden halen, nu valt de 4x4 ophanging iets teveel op...
En waar blijft de photoshop met de zwarte raamomlijsting?
dat verlagen... misschien, ooit es, maar zeker niet meteen.
En die zwarte omlijsting heb ik even geprobeerd, maar het past écht niet, het wit is mooist als het volledig wit is...
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- speedyfrakke
- Lid
- Contacteer:
opgepast
yo
ik vind dat je moet oppassen met je reclame stunt!
bij sommige mensen zou dit wel in het verkeerde keelgat kunnen schieten, heb deze ervaring als een paar keren mogen aanhoren bij mijn klanten, men zegt snel dat je veel verdiend en zeker duurder bent dan iemand anders in zijn job.
en dat heb ik niet als ik in mijn bedrijfsauto ga (opel combo) met reclame erop, zodoende, veel succes met je zaak en met de speedster
ik vind dat je moet oppassen met je reclame stunt!
bij sommige mensen zou dit wel in het verkeerde keelgat kunnen schieten, heb deze ervaring als een paar keren mogen aanhoren bij mijn klanten, men zegt snel dat je veel verdiend en zeker duurder bent dan iemand anders in zijn job.
en dat heb ik niet als ik in mijn bedrijfsauto ga (opel combo) met reclame erop, zodoende, veel succes met je zaak en met de speedster

FAST AS A SHARK....
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- TorBeest
- Actief lid
Ik zou het eerder onwetendheid, of narrow-minded noemenHendrik-Jan schreef:Yep, Hollandse bekrompenheid. Ik ga ook nooit met de Speedster naar mijn werk terwijl mij Audi (nieuw) veel duurder is en dat is wel ok.

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt... maar ja, ik weet wél hoeveel een Audi A6 bijvoorbeeld kost en die zie ik ook geparkeerd staan op de parking van mijn klanten... . Hun ski-vakanties zie ik inderdaad niet...