2e hands Speedsters in Belgie
verzekering speedster
Ben het helemaal eens met Ride-aholic !!! Als ik met iets kom is het een goede prijs, maar nog betere kwaliteit. Het laatste waar ik op zit te wachten is onenigheid met collega clubleden.
Kan nog niets toezeggen maar zit te denken aan; no-claimbescherming, garantiebedrag bij total-loss, goed niveau basis no-claim, snelle schade-afwikkeling etc. Dat laatste kan helemaal, omdat wij volmachten hebben van veel verzekeraars en zelf polissen opmaken en ook afhandelen.
Dus......., ik heb al contact met Mark gehad (Webmaster) en we gaan wat moois uitwerken. Als het niets gaat worden zal ik het ook melden, al denk ik van niet. Heb vandaag al wat uitgezet en hoop snel inzicht te hebben in de voorwaarden.
Groet,
Danny
Kan nog niets toezeggen maar zit te denken aan; no-claimbescherming, garantiebedrag bij total-loss, goed niveau basis no-claim, snelle schade-afwikkeling etc. Dat laatste kan helemaal, omdat wij volmachten hebben van veel verzekeraars en zelf polissen opmaken en ook afhandelen.
Dus......., ik heb al contact met Mark gehad (Webmaster) en we gaan wat moois uitwerken. Als het niets gaat worden zal ik het ook melden, al denk ik van niet. Heb vandaag al wat uitgezet en hoop snel inzicht te hebben in de voorwaarden.
Groet,
Danny
- Zoefke
- Actief lid
- Contacteer:
Pipo schreef:
Ik had beter mijn Turbo nog 3 maanden in de garage gestald alvorens hem in het verkeer te brengen. Dat had me 2230€ gespaard, want vanaf 01 januari 2006 moet men in België die belasting op nieuwe wagens niet meer betalen. Het zal echter wel niet lang duren voor onze regering met een nieuwe belasting voor de pinnen komt; let er maar op!
@ Pipo: Vanaf 1/1/2006 moet de nummerplaat (+/- 30€?) niet meer betaald worden, de Belasting in verkeerstelling is gebleven! Voor een nieuwe Atmo 867€, voor een nieuwe Turbo 2478€.
Ik had beter mijn Turbo nog 3 maanden in de garage gestald alvorens hem in het verkeer te brengen. Dat had me 2230€ gespaard, want vanaf 01 januari 2006 moet men in België die belasting op nieuwe wagens niet meer betalen. Het zal echter wel niet lang duren voor onze regering met een nieuwe belasting voor de pinnen komt; let er maar op!
@ Pipo: Vanaf 1/1/2006 moet de nummerplaat (+/- 30€?) niet meer betaald worden, de Belasting in verkeerstelling is gebleven! Voor een nieuwe Atmo 867€, voor een nieuwe Turbo 2478€.

- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
belasting
Zoefke schreef:
Oh, dan zal ik het verkeerd begrepen hebben

A thing of beauty is a joy forever!
Prijzen liggen nog altijd vrij hoog vind ik in België en in Nederland zeker.
Hoeveel kostte een nieuwe Turbo dan in Nederland ?
Ik ben in december van vorig jaar mijn Speedster Scorpions in Duitsland gaan halen.
En in België geïmporteerd.
Dat heeft mij 0.10 euro gekost voor een vignet meer niet!!
De auto moet dan wel minstens 6000km hebben en 6 maanden oud zijn.
(anders moet je nog 21 % btw betalen )
Mijn Speedster had 6200km en was 6 maanden + 1 week oud !!
kijk zelf maar naar :
http://www.autoscout24.de/home/index/li ... A=64036.63
om de prijzen een beetje te vergelijken keuze genoeg !!
groetjes,
Alain
Hoeveel kostte een nieuwe Turbo dan in Nederland ?
Ik ben in december van vorig jaar mijn Speedster Scorpions in Duitsland gaan halen.
En in België geïmporteerd.
Dat heeft mij 0.10 euro gekost voor een vignet meer niet!!

De auto moet dan wel minstens 6000km hebben en 6 maanden oud zijn.
(anders moet je nog 21 % btw betalen )
Mijn Speedster had 6200km en was 6 maanden + 1 week oud !!
kijk zelf maar naar :
http://www.autoscout24.de/home/index/li ... A=64036.63
om de prijzen een beetje te vergelijken keuze genoeg !!
groetjes,
Alain
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Hier de laatste speedster prijslijst, schrik niet 

- Bijlagen
-
- Prijslijst speedster.pdf
- (47.66 KiB) 266 keer gedownload
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: prijslijst
Met je rechter muis op DOWNLOAD drukken en dan op slaan als.Pipo schreef:Download lukt me niet
Succes