Wielen verwijderen
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Re: wielen
Pfff als ik alle mail zo heb gelezen komen jouw wielen minstens één keer per week losPipo schreef:Ikzelf trek ze altijd op 90 NM aan, en er is toch nog nooit een wiel los gekomen

hey, merci voor de vele info, nu weet ik tenminste hoe ik het moet doen.
batterij is leeg en reservebatterij (met het knopje aan de nummerplaat achteraan) is blijkbaar ook leeg, dus moet ik nu de wagen opkrikken, binnenspatbord vooraan rechts losmaken en motorkap opendoen om batterij met druppellader op te laden.
jammer doordat de wielen vastzitten met veiligheidsbouten moet ik naar touring wegenhulp bellen om wiel te lossen.
hopelijk ben k binnenkort terug vlug op baan
groetjes
Kevin
batterij is leeg en reservebatterij (met het knopje aan de nummerplaat achteraan) is blijkbaar ook leeg, dus moet ik nu de wagen opkrikken, binnenspatbord vooraan rechts losmaken en motorkap opendoen om batterij met druppellader op te laden.
jammer doordat de wielen vastzitten met veiligheidsbouten moet ik naar touring wegenhulp bellen om wiel te lossen.
groetjes
Kevin
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Gracer schreef:hey, merci voor de vele info, nu weet ik tenminste hoe ik het moet doen.
groetjes
Kevin

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ik vraag mij af of je de accu weer volledig kan opladen met je druppellader, vaak zijn die namelijk niet geschikt daarvoor (leveren te weinig stroom). Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je
Slotbouten kan je soms zelf wel loshalen, het ligt er een beetje aan welke vorm ze hebben. Die van mij waren cilindrisch aan de buitenkant en daar kon ik een 12-kant dop 19mm (of was het 20mm?) op slaan met een hamer. Dit wordt wel wat lastig als je wielbouten erg vast zitten (geroest/gekoekt), omdat je grip op de slotbout beperkt is natuurlijk. Die van mij gaan vaak los en staan netjes op 90Nm aangetrokken, en ging het erg makkelijk...
Succes!

Slotbouten kan je soms zelf wel loshalen, het ligt er een beetje aan welke vorm ze hebben. Die van mij waren cilindrisch aan de buitenkant en daar kon ik een 12-kant dop 19mm (of was het 20mm?) op slaan met een hamer. Dit wordt wel wat lastig als je wielbouten erg vast zitten (geroest/gekoekt), omdat je grip op de slotbout beperkt is natuurlijk. Die van mij gaan vaak los en staan netjes op 90Nm aangetrokken, en ging het erg makkelijk...
Succes!