Geplaatst: 03 jul 2006 17:31
Nu jij nog de 100km grens.GroetPipo schreef:Nu nog de turbo-oortjes er af, en je breekt de 300km/u-grens
Nu jij nog de 100km grens.GroetPipo schreef:Nu nog de turbo-oortjes er af, en je breekt de 300km/u-grens
Topic gevonden... Tot nu toe dus 399 euro incl bevestigings materialenTorBeest schreef:1. Stevenflappy
2. marcel85
3. TorBeest
zoals marcel
Met droog weer wel ja!! Met nat ben je nog 1 van de turbo's die plat is omdat je even niet oplet!!!hellspeedster schreef:Die duw in de rug , dat went wel,ik zou zelfs durven zeggen...hij kan niet hard genoeg duwen...lekker kicken![]()
![]()
![]()
Even niet oplettenstevenflappy schreef:Met droog weer wel ja!! Met nat ben je nog 1 van de turbo's die plat is omdat je even niet oplet!!!hellspeedster schreef:Die duw in de rug , dat went wel,ik zou zelfs durven zeggen...hij kan niet hard genoeg duwen...lekker kicken![]()
![]()
![]()
En ik ben geen mooi weer rijder, ik rij ALTIJD hard!!
Dat lukt je 99 van de 100 keer, alleen die 100ste keer he...hellspeedster schreef:Gewoon je hoofdje erbij houden en weten wat de limieten van je wagen zijn.
Als je daar maar geen spijt van krijgthellspeedster schreef:@ Maik: Een 2.2 heb ik al eens gehad,heb ik toen verkocht wegens te weinig pit en te duur om pittiger te maken.
Overstap naar een ander duitse bom uit Stuttgart.
jans schreef:Als je daar maar geen spijt van krijgthellspeedster schreef:@ Maik: Een 2.2 heb ik al eens gehad,heb ik toen verkocht wegens te weinig pit en te duur om pittiger te maken.
Overstap naar een ander duitse bom uit Stuttgart.![]()
Ben zelf 2 jaar geleden overgestapt van een Porsche turbo naar de speedster. En je kunt wel raden welke de meeste kick geeft