1 maand zonder mijn grote liefde... en mijn vriendin!
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Te glad? Hmm, heb er weinig/geen last van hoor. Die winterbanden werken echt perfect 
Wel even opletten dat de mensen achter je niet schrikken van je korte remweg, anders zitten ze dus in je kofferbak.
Natuurlijk nog steeds mogelijk om de auto dwars te zetten, maar je moet er wel wat meer moeite voor doen.
Mark

Wel even opletten dat de mensen achter je niet schrikken van je korte remweg, anders zitten ze dus in je kofferbak.
Natuurlijk nog steeds mogelijk om de auto dwars te zetten, maar je moet er wel wat meer moeite voor doen.
Mark
C30-94@0.55bar
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Maar volgens mij ben jij ook de enige speedster in NL die er winterbanden onder heeft zittenmarkv schreef:Te glad? Hmm, heb er weinig/geen last van hoor. Die winterbanden werken echt perfect
Mark

Maik schreef:Maar volgens mij ben jij ook de enige speedster in NL die er winterbanden onder heeft zittenmarkv schreef:Te glad? Hmm, heb er weinig/geen last van hoor. Die winterbanden werken echt perfect
Mark, van die smerige zwarte velgen met tractorbanden.... Ga je er nog wieldoppen voor kopen?
Laatst gewijzigd door jans op 06 mar 2005 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Euh, wieldoppen op lichtmetalen velgen??? Kweenie, maar volgens mij gaat dat best wel een issue worden hoor..Maik schreef: Maar volgens mij ben jij ook de enige speedster in NL die er winterbanden onder heeft zitten, van die smerige zwarte velgen met tractorbanden.... Ga je er nog wieldoppen voor kopen?
Mark
C30-94@0.55bar
Euh, wieldoppen op lichtmetalen velgen??? Kweenie, maar volgens mij gaat dat best wel een issue worden hoor..markv schreef:Maik schreef: Maar volgens mij ben jij ook de enige speedster in NL die er winterbanden onder heeft zitten, van die smerige zwarte velgen met tractorbanden.... Ga je er nog wieldoppen voor kopen?
Mark
Laatst gewijzigd door jans op 06 mar 2005 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Hi Maik,

Mark
Klopt, zijn idd wel zwartMaik schreef:Ohja, je had toch lichtmetalen....![]()
Als je snel kijkt zijn het net stalen units(je hebt toch zwarte velgen, of maak ik nu een tweede fout?
)

Zit nu net over de 22000km sinds vorig jaar juni.Maik schreef: Hoeveel km rij je nou per jaar met je speedster mark? Gewoon voor een idee....
Mark
C30-94@0.55bar
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Weer even dit topic oplepelen. Misschien dat sommige het al ergens gelezen hadden, maar door mijn werk ben ik weer
gescheiden van mijn 2 grote liefdes....
Nu niet zo lang als het goed is, zit nu een kleine week op de site waar alles gaat gebeuren, in Noorse wateren (Noordzee).
We zitten nu midden in de installatie en heb er nu 2 lange dagen opzitten die nog met minstens 1 dag verlengd gaat worden
, maar heb vanacht 2 x een uurtje kunnen slapen (geeft niet, je moet toch wat he
). Maar nu zit ik weer ff te relaxen op de SC, en gelijk maar weer even een fotootje van hoe het er hier nu uitziet.
Ons kraanschip met het dubbele pijpje in de kranen (210ton maar dit keer).

Nu niet zo lang als het goed is, zit nu een kleine week op de site waar alles gaat gebeuren, in Noorse wateren (Noordzee).
We zitten nu midden in de installatie en heb er nu 2 lange dagen opzitten die nog met minstens 1 dag verlengd gaat worden

Ons kraanschip met het dubbele pijpje in de kranen (210ton maar dit keer).
- Bijlagen
-
- CIMG0102ss.JPG (61.77 KiB) 4146 keer bekeken

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon