Remblokken
Had via Flap contact met Lotus Amsterdam, 4 SBS blokken minder dan € 400, incl. BTW en montage, maar deze hadden ze helaas niet op voorraad en ivm tijdgebrek (APK-keuring) maar besloten om voor net iets mindere te gaan die ze wel op voorraad hebben. Worden donderdag geplaatst, zodat ik i.i.g. met een wat lekkerder gevoel naar Belgie (en daarna meteen naar Zandvoort
) scheur, want had niet zo'n zin om mijn schijven te beschadigen...
Nou nog een goede tip om mijn frontclamp te fixen en mijn Speedy is weer het mannetje
(Ga iig het Waarborgfonds inschakelen, iemand daar positieve ervaringen over gehoord?)

Nou nog een goede tip om mijn frontclamp te fixen en mijn Speedy is weer het mannetje

- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Rotax weet niet hoeveel de schade is, maar het waarborgfonds mag je maar 1 keer in je leven gebruiken... Daarom heb ik mijn schade voor gewoon even laten zitten, wordt binnenkort tegelijk met mijn side-pots gespoten..
Verder een keer een auto van een buurvrouw gehad waar ze s'nachts vol opreden.. Werd hier wakker van en ben getuige geweest in die zaak en alles werd vergoed... Dus wel positief, moet volgens mij wel aangifte doen en dat is niet echt makkelijk tegenwoordig... Politie vind dat niet belangrijk genoeg
Verder een keer een auto van een buurvrouw gehad waar ze s'nachts vol opreden.. Werd hier wakker van en ben getuige geweest in die zaak en alles werd vergoed... Dus wel positief, moet volgens mij wel aangifte doen en dat is niet echt makkelijk tegenwoordig... Politie vind dat niet belangrijk genoeg

- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Als je in aanmerking wilt komen voor het waarborgfonds moest je vroeger de politie langs laten komen zodat zij de situatie zelf kunnen zien. Dit betekent dus dat je je auto niet mag verplaatsen en dat je dus gelijk nadat je het opmerkt die koffieleuten langs moet laten komen
.
En je moet een getuige hebben die kan verklaren dat je je auto daar zonder schade hebt neergezet. Wees hierop voorbereid iig (dat je gelijk een naam kunt noemen als "men" erom vraagt...).

En je moet een getuige hebben die kan verklaren dat je je auto daar zonder schade hebt neergezet. Wees hierop voorbereid iig (dat je gelijk een naam kunt noemen als "men" erom vraagt...).