Pagina 2 van 2

Geplaatst: 16 nov 2006 11:56
door stevenflappy
En een extra auto..... :lol:

Geplaatst: 16 nov 2006 13:22
door Rotax
*gaat stiekem in een hoekje zitten gniffelen*

Geplaatst: 16 nov 2006 19:11
door Herman
Deleted

Geplaatst: 17 nov 2006 1:32
door stevenflappy
Zou eerst nog even nadenken of je dat wel wilt... Ken iemand (Iceman) die daar is geweest en nu nog steeds niet lekker rijd (3/4 jaar later)..... Dan maar iets minder pk's en gewoon elke dag starten ipv slangen los, dipjes in de krachtopbouw van de turbo, dit kapot, dat kapot.... En maar bellen en bellen.

Het is wel een Opel specialist maar ook daar kan je veel problemen verwachten en veel tijd om het op te lossen heeft ie helaas niet..... Jans heeft betere ervaringen daar maar die is ook heel vaak terug geweest voor dingen die niet goed gingen, dat moet je wel willen :idea:

Geplaatst: 17 nov 2006 7:13
door Maarten
Een relatief veilige en toch flinke stap is 'chip tuning' in combinatie met uitlaat en chargecooler en dan inderdaad ook de koppeling.

Vooral de toename in koppel is enorm en dat is in veel rij gevallen veel aansprekender dan puur vermogen.

Tot in Austerlitz !
Maarten

Geplaatst: 17 nov 2006 11:18
door jans
stevenflappy schreef:Zou eerst nog even nadenken of je dat wel wilt... Ken iemand (Iceman) die daar is geweest en nu nog steeds niet lekker rijd (3/4 jaar later)..... Dan maar iets minder pk's en gewoon elke dag starten ipv slangen los, dipjes in de krachtopbouw van de turbo, dit kapot, dat kapot.... En maar bellen en bellen.

Het is wel een Opel specialist maar ook daar kan je veel problemen verwachten en veel tijd om het op te lossen heeft ie helaas niet..... Jans heeft betere ervaringen daar maar die is ook heel vaak terug geweest voor dingen die niet goed gingen, dat moet je wel willen :idea:
Ook Rikster heeft hetzelfde laten doen als ik en rijdt probleemloos :!:
Pech heb ik wel gehad ,maar is keurig onder garantie opgelost.
Dit zullen weinig of géén tuners doen.
Bij iceman is een paar keer een slang van de intercooler afgegaan.
zat een verkeerde klem op. Ook heeft ie een wastegate gehad met een scheurtje erin, daardoor kon ie niet genoeg druk opbouwen.vmax heeft de speedster van iceman toen met een aanhanger opgehaald en daarvoor 500 km gereden.De laatste keer ( een maand geleden) ben ik met hem meegeweest voor een afstelling ( liep iets te mager) Op de testbank geweest en een perfekte grafiek. 260 / 270 pk en ruim 400 Nm.
En Vmax is inderdaad moeilijk berijkbaar, omdat ie gewoon heel druk is.
En ook niet onbelangrijk is, hij is 50% goedkoper dan de rest. :D

Geplaatst: 17 nov 2006 12:39
door stevenflappy
Dat zei ik ook allemaal, je moet wel dat geduld op kunnen brengen.... En we weten allebei dat Iceman toch regelmatig dat ding naar binnen wou rijden dwars door zijn deur heen :x