vliegwiel
Vandaag nog net voordat ik straks op vakantie ga de Speedster helemaal opgebouwd zodat ik wat meer weet over het 5 kilo lichtere vliegwiel.
Even een update:
Complete auto gestript en geheel opnieuw gespoten in de originele kleur.
Turbo side intakes, elise spiegelvoetjes en een hoge achterspoiler extra toegevoegd.
Daarnaast het vliegwiel vernieuwd voor een 5,5 kilo ipv 10,5 kilo.
Nieuwe koppelingsplaat, drukgroep en lager.
Sportuitlaat gemonteerd en pre-cat uitgeboord.
Willans vierpuntgordels gemonteerd.
Interieur voorzien van blauw lederen details.
De auto loopt gemakkelijker door zijn toeren heen, maar eerlijk gezegd is het gevoel daarbij niet zo groot als dat de verwachtingen waren.
De uitlaat bromt lekker en is op 1 bepaalde snelheid niet irritant.
Hoge achterspoiler is verstelbaar, maar op maximale downforce voel je de auto tegengehouden worden.
Hij staat nu in het midden en dat rijdt zeer lekker en geeft een nog zekerder gevoel in bochten.
Even een update:
Complete auto gestript en geheel opnieuw gespoten in de originele kleur.
Turbo side intakes, elise spiegelvoetjes en een hoge achterspoiler extra toegevoegd.
Daarnaast het vliegwiel vernieuwd voor een 5,5 kilo ipv 10,5 kilo.
Nieuwe koppelingsplaat, drukgroep en lager.
Sportuitlaat gemonteerd en pre-cat uitgeboord.
Willans vierpuntgordels gemonteerd.
Interieur voorzien van blauw lederen details.
De auto loopt gemakkelijker door zijn toeren heen, maar eerlijk gezegd is het gevoel daarbij niet zo groot als dat de verwachtingen waren.
De uitlaat bromt lekker en is op 1 bepaalde snelheid niet irritant.
Hoge achterspoiler is verstelbaar, maar op maximale downforce voel je de auto tegengehouden worden.
Hij staat nu in het midden en dat rijdt zeer lekker en geeft een nog zekerder gevoel in bochten.
- Bijlagen
-
- net gespoten1.jpg (323.74 KiB) 1186 keer bekeken
-
- net gespoten2.jpg (336.49 KiB) 1184 keer bekeken