Pagina 2 van 4

Geplaatst: 19 aug 2006 15:32
door Edjes
Een maand later.
Is hij (zij?) nog te koop?

Geplaatst: 19 aug 2006 16:11
door jans
edjes'' je had toch dat RDW programma :idea: dan kun je ook zien dat ie over de 35000 euro gaat komen.

Geplaatst: 19 aug 2006 18:45
door hellspeedster
@ Edjes

Je hebt een pb-tje

Geplaatst: 19 aug 2006 19:01
door Edjes
jans schreef:edjes'' je had toch dat RDW programma :idea: dan kun je ook zien dat ie over de 35000 euro gaat komen.
Vraagprijs: 27k
BPM rond 5k
samen 32k
wat mis ik?

Hier bpm berekend:
http://www.vwe.nl/import/bpm_calculator ... invoer.asp

Geplaatst: 19 aug 2006 19:01
door Edjes
hellspeedster schreef:@ Edjes

Je hebt een pb-tje
Dank!

Geplaatst: 19 aug 2006 19:20
door jans
Op die rdw site kun je inderdaad de bpm goed berekenen :!:
Alleen een kale turbo koste ongeveer 48000 euro Daarbij komt leren bekleding , lak,mistlampen, hardtop en misshien wel meer.
die van mij was helemaal compleet, en koste nieuw 57500 euro.
Dan telt het dus hard aan met de bpm.

Geplaatst: 19 aug 2006 19:24
door Edjes
jans schreef:Op die rdw site kun je inderdaad de bpm goed berekenen :!:
Alleen een kale turbo koste ongeveer 48000 euro Daarbij komt leren bekleding , lak,mistlampen, hardtop en misshien wel meer.
die van mij was helemaal compleet, en koste nieuw 57500 euro.
Dan telt het dus hard aan met de bpm.
Indien hij uit midden 2003 is (gemiddelde genomen) dan komt er 6000 bij.
En er zal vast wel wat extra papier kosten bijkomen.

Geplaatst: 19 aug 2006 19:27
door jans
die turbo komt op ongeveer 52000 euro hier :!:
Dus zonder hardtop, navigatie, cd wisselaar,e.d.
dus komt er ongeveer 6500 euro aan bpm over en wat andere kosten.
Dus 33500 :!:

Geplaatst: 19 aug 2006 19:46
door hellspeedster
Op wat wordt de BPM in Nederland berekend?
-Op de cataloguswaarde destijds toen hij nieuw was?
-Op de huidige cataloguswaarde?
-Op de uiteindelijke verkoopsprijs die op de factuur vermeld staat?

Geplaatst: 19 aug 2006 19:56
door Edjes
hellspeedster schreef:Op wat wordt de BPM in Nederland berekend?
-Op de cataloguswaarde destijds toen hij nieuw was?
-Op de huidige cataloguswaarde?
-Op de uiteindelijke verkoopsprijs die op de factuur vermeld staat?
Op de catalogusprijs in Nederland, van die tijd, inclusief opties.

Geplaatst: 19 aug 2006 19:57
door jans
Op de catlogus waarde. en daar moeten de eventuele optie's nog bij.
Een kale turbo kost bij ons 46500 euro.Daar komt bij:

metaal Lak
Hardtop
Navigatie
Mistlampen
Leer
toerer pakket( isolatie)
gererforeerde remmen
cd wisselaar
turbo instaplijsten
voetsteunen
En waarschijlijk nog wel iets vergeten.
voor deze optie's betaal je bij ons 11500 euro ekstra,
hiervan moet je dan 42,2 % bpm betalen.

Geplaatst: 19 aug 2006 20:07
door hellspeedster
jans schreef:Op de catlogus waarde. en daar moeten de eventuele optie's nog bij.
Een kale turbo kost bij ons 46500 euro.Daar komt bij:

metaal Lak
Hardtop
Navigatie
Mistlampen
Leer
toerer pakket( isolatie)
gererforeerde remmen
cd wisselaar
turbo instaplijsten
voetsteunen
En waarschijlijk nog wel iets vergeten.
voor deze optie's betaal je bij ons 11500 euro ekstra,
hiervan moet je dan 42,2 % bpm betalen.
Turbo instaplijsten waren volgens mij in Belgie geen optie hoor?
Hardtop en navi heeft ie niet, al de rest wel.
+centrale deurvergrendeling op afstand

Geplaatst: 19 aug 2006 20:23
door jans
Betaal je hier 250 euro voor :?
dat betekend ,dat '' jou ''speedster'' hier'' c.a. 53000 euro kost.

Geplaatst: 19 aug 2006 20:33
door hellspeedster
Hoe komt men in Nederland te weten welke opties er op de wagen staan?
Moet je ermee naar een soort van expertisebureau of wordt de wagen nagezien door een Opel-Dealer die de opties opzoekt en nakijkt op de wagen?

Geplaatst: 19 aug 2006 20:35
door Marcel
Is dit wat ???

Komt circa € 6500,- bij maar dan rijdt je voor ca € 30.000,- een pracht Turbo....... :!: :!:

Je ziet ze dus in Duitsland ook steeds minder en ouder te koop staan :!: