SteV6 schreef:Gewoon zilver laten kan toch ook ?
SteV6
Tuurlijk kan dat, maar Marco Borsato heeft toch ook z'n flaporen laten fixen?
Kom op Stephan, de stand in dit topic is geloof ik al 10 tegen 1 (zwart - zilver)
Ik ging niet voor zwart hoor!! Raamstijl in de eigen kleur is het mooiste!! Heb de grijze raamstijl nooit begrepen, is echt lelijk! Mijne heb ik al laten spuiten voor het ophalen, zo lelijk vond ik het!
Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik een contrastrerende kleur het mooist, en dan niet grijs... Dus eigenlijk alleen maar zwart
De speedster/elise raamlijst is toch een apart onderdeel van de auto vind, niet echt geintegreerd in het design, maar meer doelmatig ontworpen als een soort roll bar achtig iets... Dan vind ik niet echt dat het de kleur van de auto mag zijn, ik vind dat niet mooi staan.
Mijn voeten horen ook niet echt bij mijn lichaam, vandaar dat ik ook een hekel aan lopen heb waarschijnlijk , dus die voeten moeten een beetje afsteken tegen de rest
Je mag er alleen niet aan hangen tijdens het in en uitstappen, kan hij niet zo goed tegen stevige rollbar
Jij kan een heeeele stevige maken Is je pakketje al binnen
Jaja eindelijk sinds vorige week ligt nu nog ergens opgeslagen eerst verhuizen....een mens moet soms geduld hebben, zeker als je met engelsen zaken doet........