Ik doe m'n Speedster weg ... SNIF SNIF ...
wat weet hij wel?????van dijk schreef:Nu weet Flaminiasupersport het welsilverwing schreef:droevige reacties van een vrij laag niveau!!!!
Phil
dat jij ook deel uitmaakt van die auteurs van droevige en laag bij de grondse reacties!
Iedereen heeft het recht om te twijfelen omtrent de al dan niet verkoop van een wagen ... een persoonlijk recht ...
en inzake het niet afhalen van een prijs ...vermoedelijk zit de afstand belgie-nederland daar wel voor iets tussen hé!

Phil
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
silverwing schreef:wat weet hij wel?????van dijk schreef:Nu weet Flaminiasupersport het welsilverwing schreef:droevige reacties van een vrij laag niveau!!!!
Phil
dat jij ook deel uitmaakt van die auteurs van droevige en laag bij de grondse reacties!
Iedereen heeft het recht om te twijfelen omtrent de al dan niet verkoop van een wagen ... een persoonlijk recht ...
en inzake het niet afhalen van een prijs ...vermoedelijk zit de afstand belgie-nederland daar wel voor iets tussen hé!
![]()
Phil

- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
België Nederland
De eerste die weer een oorlog België - Nederland begint, geef ik op zijn kop

A thing of beauty is a joy forever!
Re: België Nederland
Pipo ik hou van Belgie, en mr Utreg heeft er nog een lied over gemaaktPipo schreef:De eerste die weer een oorlog België - Nederland begint, geef ik op zijn kop![]()
![]()
![]()
![]()

Dus niet meer zo denken Pipo

- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
oorlog
Hou je hamertje maar bij je Maikie
Mij moet je niet overtuigen. Ik wordt alleen maar zo vreselijk moe van dat eeuwige gediscussieer
Ps Pffff, noem je dàt een hamer ? Kom maar op!

Ps Pffff, noem je dàt een hamer ? Kom maar op!

- Bijlagen
-
- hamer.jpg (13.32 KiB) 5213 keer bekeken
A thing of beauty is a joy forever!