Hendrik-Jan schreef:
Als je € 50.000,- voor een auto uitgeeft ga je niet bezuinigen op koplampen, turbo-spoilers, turbo-flappen, enz.
Dan zou ik mij ook zorgen maken over de rest...
Aan de andere kant..
Als hij recent is gerepareerd, dan was hij bij de verzekering allang niet meer die € 50.000,- waard (hoewel je daar nog steeds gezellig WEL de premie over aftikt), maar de dagwaarde en de hoogte daarvan wordt je wel depressief van.
Wellicht is hij dus (economisch) total-loss geweest en dus inderdaad door een hobbyist of een 'creatief' schade herstelbedrijf gerepareerd.
Op zich niks mis mee. Deze auto's kan je gelukkig goed inschatten of er een probleem is of niet. Als het chassis en de verschillende montagepunten OK zijn, dan is de rest maar 'aankleding'.
De aangestipte punten (reparatie met NA onderdelen ipv. turbo onderdelen) zijn natuurlijk wel een leuk punt voor een potentiele koper om z'n bod flink laag in te schieten als de rest van de auto structureel OK is. Op die manier kan het natuurlijk een erg goede deal worden.
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..