Vandaag de nieuw beklede onderdelen weer ingebouwd. We vinden het erg mooi geworden en zijn dus erg tevreden. Een hele verbetering. Niet meer van dat vieze plakkerige rubberachtige plastic.
Alleen de rechter strip aan de voorkant van het dashboard was niet helemaal goed en moet nog een keer opnieuw. Het linker stukje in de kleur van de carroserie staat erg goed!
Tevens hebben we het paneeltje van de verwarming en de bijbehorende knoppen vervangen.
En we hebben nu een mooi klein nummerbordje aan de voorkant. Wat een verbetering in plaats van de grote lompe plaat!
Mag ik vragen hoe je de tomtom hebt bevestigd aan het dashboard?
Ik ben nog aan het zoeken naar een oplossing om mijn pda/telefoon/tomtom aan het dash vast te zetten. Ik wil perse geen raamzuignap. Die zijn ultralelijk en nodigen uit tot inbraak (zelfs de kringen die ze achterlaten).
stoelen zelf bekleed.......
tommie is met een zuignap op het dash vastgezet en kabel naar stroom(siga aanteker)mooi in de tunnel weggewerkt....je ziet geen kabels lopen.....
als je de 25ste ook in austerlitz bent kan je het ''live'' zien...
je weet wel welke speedy het is......rood ,met antraciete ats'jes en met marylin op de zijkant.....
zoonvanlinne150 schreef:stoelen zelf bekleed.......
tommie is met een zuignap op het dash vastgezet en kabel naar stroom(siga aanteker)mooi in de tunnel weggewerkt....je ziet geen kabels lopen.....
als je de 25ste ook in austerlitz bent kan je het ''live'' zien...
je weet wel welke speedy het is......rood ,met antraciete ats'jes en met marylin op de zijkant.....
Dat wil ik zeker aanschouwen!
Helaas heb ik de 25e dienst. Ik poog deze met man en macht te ruilen.....