Tekst verwijderd
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Er zijn wat dingen tussengekomenhellspeedster schreef:@EdjesEdjes schreef:Ik heb nog steeds belangstelling!
Maar niet voor de 33K.
Vergelijk de ex-auto van Marcel, 2 jaar jonger zelfde prijs.
(maar OK, grijs)
Zou je 'm kwijt willen voor iets minder, dan ben ik nog steeds gesprekspartner!
Succes met de verkoop
Jij wacht wel heel lang om eentje aan te schaffen he?
Je hebt ondertussen een mooie kans laten schieten om een Chagall blauwe in uw bezit te krijgen.
De mijne is onlangs verkocht voor 26k.
Soms zie je maar dat te lang wachten ook niet goed is.

Overigens kwam bij jouw speedster nog BPM bij, zodat je weer ruim boven de 30k uitkomt!
Speedster T #5002
- Ride-aholic
- Actief lid
Hi,
mijn 2.2 is een monogame trut. Die heeft maar 1 vriendje, en dat ben ik.
Het ligt er maar aan hoe je je auto gebruikt, met een turbo is de snelweg waarschijnlijk heel geinig, afentoe ontzettend snel acceleren.
Met een 2.2 is dat anders, dan ga je binnen de bebouwde kom de rotondes rond (meestal) zonder te remmen. En zul je dan ook wat vaker een route ´binnendoor´kiezen.
Ikzelf vind echt hardrijden in een Speedy sowieso een ramp, veel te veel gebulder van de wind met zo´n softtop...
Dus doe mij maar binnendoor en flink wat bochten trekken.
Maarreh, ieder diertje z´n pleziertje...
Greetingz, Peter
mijn 2.2 is een monogame trut. Die heeft maar 1 vriendje, en dat ben ik.
Het ligt er maar aan hoe je je auto gebruikt, met een turbo is de snelweg waarschijnlijk heel geinig, afentoe ontzettend snel acceleren.
Met een 2.2 is dat anders, dan ga je binnen de bebouwde kom de rotondes rond (meestal) zonder te remmen. En zul je dan ook wat vaker een route ´binnendoor´kiezen.
Ikzelf vind echt hardrijden in een Speedy sowieso een ramp, veel te veel gebulder van de wind met zo´n softtop...
Dus doe mij maar binnendoor en flink wat bochten trekken.
Maarreh, ieder diertje z´n pleziertje...
Greetingz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
Herman schreef:
T'is juist dat de turbo achterin voor een goede bochtbalans iets te zwaar is en bovendien met een gemeen en plots inkomende trekkracht op de achterwielen het effect nog eens versterkt.
het nadeel is alleen dat veel turborijders juist DOOR die turbo denken goede coureurs te zijn en bovenstaande 'leuke eigenschap' vaak resulteert in huilend naast de weg naar je gescheurde bodywork kijken.........

maar correct: ieder diertje......
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
- zoonvanlinne150
- Mega lid