TV-opname PK?
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
Omdat het niet de snelste rechtuit is maar voor de rest wel en hij doet het altijd en professionele rijders vinden m helemaal top en hij is trackday-klaar en hij staat op semi-slicks en het stuur staat lekker dichtbij zoals in cup-,rallye- en racewagens en hij is zo verschrikkelijk mooi en hij klinkt zo goed en hij staat op 16 inch voor en niet op 17 inch omdat dat mooier is en omdat het abs uit kan en omdat ik trackdays bezoek en dan mensen laat meerijden en op die manier contacten leg en omdat ie zo lekker oppakt zonder dipje en omdat ik altijd alles in je bek zeg en niet achter je rug en omdat ze bij Lotus Amsterdam altijd weten waarover ze praten en je dus gewoon een heeeeeeeeeeeele goede speedster krijgt.....
Onder andere daarom!!
Onder andere daarom!!

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
MEGALOLstevenflappy schreef:Omdat het niet de snelste rechtuit is maar voor de rest wel en hij doet het altijd en professionele rijders vinden m helemaal top en hij is trackday-klaar en hij staat op semi-slicks en het stuur staat lekker dichtbij zoals in cup-,rallye- en racewagens en hij is zo verschrikkelijk mooi en hij klinkt zo goed en hij staat op 16 inch voor en niet op 17 inch omdat dat mooier is en omdat het abs uit kan en omdat ik trackdays bezoek en dan mensen laat meerijden en op die manier contacten leg en omdat ie zo lekker oppakt zonder dipje en omdat ik altijd alles in je bek zeg en niet achter je rug en omdat ze bij Lotus Amsterdam altijd weten waarover ze praten en je dus gewoon een heeeeeeeeeeeele goede speedster krijgt.....
Onder andere daarom!!

- stevenflappy
- Contacteer:
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
WHAHAHA, klinkt idd als de Flapstermobiel!stevenflappy schreef:Omdat het niet de snelste rechtuit is maar voor de rest wel en hij doet het altijd en professionele rijders vinden m helemaal top en hij is trackday-klaar en hij staat op semi-slicks en het stuur staat lekker dichtbij zoals in cup-,rallye- en racewagens en hij is zo verschrikkelijk mooi en hij klinkt zo goed en hij staat op 16 inch voor en niet op 17 inch omdat dat mooier is en omdat het abs uit kan en omdat ik trackdays bezoek en dan mensen laat meerijden en op die manier contacten leg en omdat ie zo lekker oppakt zonder dipje en omdat ik altijd alles in je bek zeg en niet achter je rug en omdat ze bij Lotus Amsterdam altijd weten waarover ze praten en je dus gewoon een heeeeeeeeeeeele goede speedster krijgt.....
Onder andere daarom!!

(euh, . . . . je bent kleur vergeten te melden

- stevenflappy
- Contacteer:
Heerlijk verhaal
Heerlijk om dit allemaal te lezen! Zo veel enthousiasme en dat alleen al bij de eigenaar zelf
Moet je nagaan wat de rest van het publiek er van vindt! 
bij deze heb je trouwens een pm stevenflappy

bij deze heb je trouwens een pm stevenflappy

- stevenflappy
- Contacteer:
- zoonvanlinne150
- Mega lid
flap had een doel voor ogen en dat is, echt een race wagen(tje) bouwen.en je kan zeggen wat je wilt maar dat is gewoon meer dan goed gelukt!
weet niet wat er nog meer op en aan komt!?!?maar something tells me its gonna be good!
zoals dat ding over Zanvoort heen ging!!!
kreeg er gewoon kippevel van!ook zeer blij en bevoorrecht dat ik er bij was!bedankt nog flapper! 
weet niet wat er nog meer op en aan komt!?!?maar something tells me its gonna be good!
zoals dat ding over Zanvoort heen ging!!!

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- stevenflappy
- Contacteer: