sorry maar deze begrijp ik niet??????kan toch wel zeggen dat ik tot de harde kern van rijders behoor......mevistox5 schreef:Kappers rijden tenminste nog in de auto, maar poetsers...........zoonvanlinne150 schreef:ik vinnem gewoon mooi!!!!!![]()
voor die prijs!mazda mx 5 dat is een kappers auto!!!!!
Wie maakt de overstap van Speedster naar GT
- zoonvanlinne150
- Mega lid
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Toch was de Linne speedster wel erg goed gepoetst!!zoonvanlinne150 schreef:sorry maar deze begrijp ik niet??????kan toch wel zeggen dat ik tot de harde kern van rijders behoor......mevistox5 schreef:Kappers rijden tenminste nog in de auto, maar poetsers...........zoonvanlinne150 schreef:ik vinnem gewoon mooi!!!!!![]()
voor die prijs!mazda mx 5 dat is een kappers auto!!!!!
Speedster T #5002
- zoonvanlinne150
- Mega lid
ja precies....maak jij haar nooit schoon dan?????
ag ja ik rij genoeg....LOT zegt genoeg denk ik.....2 keer tanken die dag.....schotland,enz enz....maar poetsen hoort er zeker bij!!!!!daar is ze ook te mooi voor omdat niet te doen!!!
dat ding gaat nooit verkocht worden.......
tenzij we een nieuw projectje willen....

ag ja ik rij genoeg....LOT zegt genoeg denk ik.....2 keer tanken die dag.....schotland,enz enz....maar poetsen hoort er zeker bij!!!!!daar is ze ook te mooi voor omdat niet te doen!!!
dat ding gaat nooit verkocht worden.......
tenzij we een nieuw projectje willen....
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
Terug on topic.
Vandaag ook op de autorai geweest.
De looks van de GT vonden wij ook meevallen. Alleen de afwerking laat hier en daar echt te wensen over. En dan de "bagageruimte". In de Speedster kan niet veel mee, maar in de GT past echt bijna niets!!!
Een lang weekeinde ergens naar toe om te toeren....niet mogelijk. Of je moet je spullen met een koerier vooruit sturen.
Daarnaast is het echt geen vergelijk met een Speedster. DUS..........
En ja.... Amerikaans he.....!!
Spiky
Vandaag ook op de autorai geweest.
De looks van de GT vonden wij ook meevallen. Alleen de afwerking laat hier en daar echt te wensen over. En dan de "bagageruimte". In de Speedster kan niet veel mee, maar in de GT past echt bijna niets!!!
Een lang weekeinde ergens naar toe om te toeren....niet mogelijk. Of je moet je spullen met een koerier vooruit sturen.
Daarnaast is het echt geen vergelijk met een Speedster. DUS..........
En ja.... Amerikaans he.....!!
Spiky

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Toen ik de mijne bestelde konden de Opel dealers ze niet bestellen om op voorraad te hebben of als demo, alleen als ze een bestelling van een klant opstuurde kregen ze hem, juist omdat de voorraad beperkt was, denk dat ze het voorraad probleem wat ze op een gegeven moment met de speedster hadden niet nog eens mee willen makenHendrik-Jan schreef:Hoeveel Opel dealers zijn er? Die allemaal 1 op kenteken en je bent al een heel eind.Spiky schreef:Dat de GT goed verkocht wordt is al zeker. Inmiddels 122 van de 150 die dit jaar naar Nederland komen verkocht!
Spiky
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- zoonvanlinne150
- Mega lid