ag ja ik rij genoeg....LOT zegt genoeg denk ik.....2 keer tanken die dag.....schotland,enz enz....maar poetsen hoort er zeker bij!!!!!daar is ze ook te mooi voor omdat niet te doen!!!
De looks van de GT vonden wij ook meevallen. Alleen de afwerking laat hier en daar echt te wensen over. En dan de "bagageruimte". In de Speedster kan niet veel mee, maar in de GT past echt bijna niets!!!
Een lang weekeinde ergens naar toe om te toeren....niet mogelijk. Of je moet je spullen met een koerier vooruit sturen.
Daarnaast is het echt geen vergelijk met een Speedster. DUS..........
En ja.... Amerikaans he.....!!
Gisteren ook naar de RAI geweest.
Ik vindt die GT niet mijn auto. Het dakje zit gewoon lelijk. Prijs icm uitrusting en motorvermogen is wel goed dus hij zal best verkocht worden.
Spiky schreef:Dat de GT goed verkocht wordt is al zeker. Inmiddels 122 van de 150 die dit jaar naar Nederland komen verkocht!
Spiky
Hoeveel Opel dealers zijn er? Die allemaal 1 op kenteken en je bent al een heel eind.
Toen ik de mijne bestelde konden de Opel dealers ze niet bestellen om op voorraad te hebben of als demo, alleen als ze een bestelling van een klant opstuurde kregen ze hem, juist omdat de voorraad beperkt was, denk dat ze het voorraad probleem wat ze op een gegeven moment met de speedster hadden niet nog eens mee willen maken
Afgelopen donderdag op de autorai geweest. Toen werden deze aantallen (122) door een Opel medewerker gemeldt. Lijkt mij dus wel erg stug dat er nu maar 80 worden geleverd terwijl er al 122 zijn verkocht
uhm......ik heb een uur met v/d kooy staan praten op de rai....220 pk dacht ik...makkelijk te tunen met een chippie......alleen veel te luxe!airco en al dat soort ondingen....