Ik heb vandaag in een GT gereden en het is zeker geen Speedster, maar hij ziet er van buiten mooi uit. De afwerking binnen is wat goedkoop, maar dat is persoonlijk. Power heeft die zat, maar dan ook meer voor rechtdoor. In en uit stappen dat gaat wel erg makkelijk.
Dakje is zeer goed te doen, is even een slag..........ben binnen enkele seconden klaar......en de boel is waterdicht, heb ik afgelopen week wel goed kunnen testen........
Die waakhonden kunnen in ieder geval geen kwaad moet ik zeggen, met al die regen voelde ik regelmatig als ik weer eens iets te vlot de bocht uit kwam het kontje even uitbreken en gecorrigeerd worden, LACHEN !
Ja Martin, vertel
Ben je eindelijk weer terug op het forum, doe je hem weg
Ik ga geen GT kopen, ik weet nog niet wat ik wel ga kopen. Zoals ik al schreef vind ik de GT een mooie auto, maar het is geen rijders auto (zo weer een paar vrienden er bij ) Ik denk met het aanbod dat er is, dat de Speedster niet snel verkocht is. Helaas kan je deze auto niet ongezien te koop aanbieden, ik zag dat er na 45 min al een bericht was over de verkoop.
Jammer dat je je Speedster verkoopt. In ieder geval wel veel succes met het verkopen. Er is inderdaad op dit moment veel aanbod. Maar met zo'n mooie complete Speedster zou het toch redelijk snel moeten kunnen lukken.
Twijfel je nog tussen een aantal auto's of heb je helemaal nog geen idee?
Het is natuurlijk wel een uitdaging om er een goeie rijders auto van te maken. Martin succes met het verkopen van de Speedster en met het zoeken naar een andere auto.