Wegens omstandigheden te koop mijn Speedster 2.2
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
Was vandaag bij Jan en toen hebben we het even over deze Speedster gehad... Volgens Jan is dit een van de best onderhouden Speedsters van Nederland, en hij was er vol lof over.
Marc, ook van Lotus, ging zowieso even iemand bellen die er naar op zoek was, dus wie weet...
Maar voor degene die er een zoekt, het is een veilige keus, dat is wel duidelijk!
Marc, ook van Lotus, ging zowieso even iemand bellen die er naar op zoek was, dus wie weet...
Maar voor degene die er een zoekt, het is een veilige keus, dat is wel duidelijk!
- zoonvanlinne150
- Mega lid

en die speedster verkopen is niet het eind van de wereld!!!!!blijft een auto!!!en je heb je motor nog

PS,die motor heb je daar geen fotoos van!!!!
(vinnik stiekum nog cooler........

dat zijn toch van die cross motoren met ''gewoon'' race banden erop(waar ze altijd zo onwijs mee driften)die vinnik ik ZZZZOOOOOO GAAF!!!!!
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
Hoi jongens,
De Speedster is verkocht (nog even onder voorbehoud)
Gister de eerste twee reactie gehad en 's avonds is er een van de twee langsgekomen en heeft de Speedster gekocht, incl alle accesoires en reserve onderdelen.
Ik ben wel een beetje verdrietig.....nu definitief mijn Speedster weg.....nooit meer even lekker een stukje toeren en poetsen
Ik ben wel een beetje blij, want ik denk dat hij in goede handen is gekomen en dat deze mensen ook liefhebbers zijn en na met ze gesproken te hebben hadden ze zich goed verdiept in de Speedster en hadden ook al wat Speedster bekeken, maar bij het zien van mijn auto waren ze meteen verkocht en hebben "mijn" Speedster gekocht (zonder er ingereden te hebben
).
Hij gaat in de omgeving van Utrecht rijden.....
Als de auto defintief weggaat horen jullie dat nog wel en kan ik nu nog een paar dagen afscheid nemen van "mijn Speedster".
Groetjes
De Speedster is verkocht (nog even onder voorbehoud)

Gister de eerste twee reactie gehad en 's avonds is er een van de twee langsgekomen en heeft de Speedster gekocht, incl alle accesoires en reserve onderdelen.
Ik ben wel een beetje verdrietig.....nu definitief mijn Speedster weg.....nooit meer even lekker een stukje toeren en poetsen

Ik ben wel een beetje blij, want ik denk dat hij in goede handen is gekomen en dat deze mensen ook liefhebbers zijn en na met ze gesproken te hebben hadden ze zich goed verdiept in de Speedster en hadden ook al wat Speedster bekeken, maar bij het zien van mijn auto waren ze meteen verkocht en hebben "mijn" Speedster gekocht (zonder er ingereden te hebben

Hij gaat in de omgeving van Utrecht rijden.....
Als de auto defintief weggaat horen jullie dat nog wel en kan ik nu nog een paar dagen afscheid nemen van "mijn Speedster".
Groetjes
- Maik
- Groot Speedster Commandeur

Dat is inderdaad snel gegaan... en dat heeft 2 kanten kan ik mij voorstellen...
Maar dit klopt natuurlijk niet

Je mag best nog weleens in 1 van onze speedsters rijden en vooral graag ook poetsen!Matsuru schreef:.....
Ik ben wel een beetje verdrietig.....nu definitief mijn Speedster weg.....nooit meer even lekker een stukje toeren en poetsen![]()
.....

Misschien zien we je auto nog weleens terug hier op het forum?

- stevenflappy
- Contacteer:
Natuurlijk heb ik daar een foto vanzoonvanlinne150 schreef:PS,die motor heb je daar geen fotoos van!!!!
(vinnik stiekum nog cooler........![]()
![]()
)
dat zijn toch van die cross motoren met ''gewoon'' race banden erop(waar ze altijd zo onwijs mee driften)die vinnik ik ZZZZOOOOOO GAAF!!!!!

Gr.Erwin
P.S. Is nu ook te koop, omdat ik een andere motor ga kopen, nu ik toch alleen maar motor kan rijden

- Bijlagen
-
- Herschaalde kopie van Afbeelding 004.jpg (147.5 KiB) 4786 keer bekeken
- zoonvanlinne150
- Mega lid