Mijn Mooie Mandarin is Te Koop.....

Je auto te koop aanbieden.
Voske
Nieuw lid

Bericht door Voske »

Kan ik mn motor inruilen? :P
Mr. V
Nieuw lid

Bericht door Mr. V »

Hee Voske!

Grappig dat van die motor inruilen omdat ik mijn motor ooit verkocht heb om zo een Speedster te kunnen kopen :lol: :lol:

Helaas geen interesse in het inruilen van een motor omdat de enige reden dat ik mijn mooie Speedster verkoop is omdat we voor 2 tot 3 jaar naar India gaan en ik de auto niet zolang stil wil laten staan ergens. Is trouwens niet raar want heb al meerdere inruilverzoeken gehad van kitcars via A4 cabrios naar motoren etc....

Het goede nieuws is echter wel dat ik net zo'n 1550 Euro van de prijs af heb gehaald dus dat geld hoeft al niet meer goedgemaakt te worden met de verkoop van jouw motor :D :D
Voske
Nieuw lid

Bericht door Voske »

Dat is ook voor mij de reden om de motor te verkopen.
Morgen maar es goed poetsen en te koop zetten dan.

Of kan ik hier nog iemand blij maken met een mooie witte honda sp2? 8) :idea:
Mr. V
Nieuw lid

Bericht door Mr. V »

HIJ IS VERKOCHT!!!!!

De nieuwe eigenaar woont in de buurt van Enschede dus als je hem ziet steek je duim op want hij heeft nu een van de mooiste, origineelste en best onderhouden Speedsters in zijn bezit. :D :D
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Mr. V schreef:HIJ IS VERKOCHT!!!!!

De nieuwe eigenaar woont in de buurt van Enschede dus als je hem ziet steek je duim op want hij heeft nu een van de mooiste, origineelste en best onderhouden Speedsters in zijn bezit. :D :D
Gefeliciteerd! Wanneer is de aflevering? Volgens mij heeft hij een mooie en goede Speedster gekocht.
Gesloten