zwarte Turbo
Re: te koop
Hoe weet je dit eigenlijk zo zeker Herman ?Herman schreef:In Nederland zijn maar 2 zwarte turbo's
Ik dacht een pb gestuurd te hebben naar een aantal mensen maar dat is op één of andere manier misgegaan . ( kun je nagaan wat een techneut je hier aan de lijn hebt)
Is het zo dat je bij een Turbo elke 4 jaar of 20.000 km de distributieriem moet vervangen ?
Dat beweert de huidige eigenaar van de zwarte turbo.
Op mijn vraag wat hij bedoelt met "nwe distributie"vertelde hij bovenstaande.
Let wel ;Je hebt hier met een complete leek in deze te maken en hij( de huidige eigenaar) rijdt de auto al ruim 1 jaar en zal het dus wel weten maar ik vind het vrij snel
Herman
Pipo
en andere turbo-fanaten
Mijn collega rijdt al 10 jaar een Donkervoort (Zetec) en heeft eens te maken gehad met een gebroken distributieketting : NIET Leuk en "Ome"Joop Donkervoort kan héél goed rekenen..................
Hoor grag eben van jullie "kenners".
Thks Twinturbo
Is het zo dat je bij een Turbo elke 4 jaar of 20.000 km de distributieriem moet vervangen ?
Dat beweert de huidige eigenaar van de zwarte turbo.
Op mijn vraag wat hij bedoelt met "nwe distributie"vertelde hij bovenstaande.
Let wel ;Je hebt hier met een complete leek in deze te maken en hij( de huidige eigenaar) rijdt de auto al ruim 1 jaar en zal het dus wel weten maar ik vind het vrij snel

Herman

Mijn collega rijdt al 10 jaar een Donkervoort (Zetec) en heeft eens te maken gehad met een gebroken distributieketting : NIET Leuk en "Ome"Joop Donkervoort kan héél goed rekenen..................
Hoor grag eben van jullie "kenners".
Thks Twinturbo
The mind is like a parachute; it only functions when its open.
- Herman
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Re: te koop
Deleted