1. Peter
2. Markv
3. Arno
4. Maik
5. SteV6
6. Herman
7. Alain
8. Pipo
9. Elise
10.
Dat moet eerst even goed gecheckt worden danYvoTuk schreef:Hebben die mannen al nieuwe (of opnieuw behandelde) rollen dan?
De laatste keer dat ik daar een Elise opgezet heb moesten we het kreng met spanbanden over de rolbeugel en mensen op de achterlip op de rollen houden omdat de rollen spekglad waren.
Een paar weken terug toen ik er was met de Manta club, moesten de auto's met heel veel pk er twee zware personen in de kofferbak zitten om druk te krijgen op de achter wielen.YvoTuk schreef:Hebben die mannen al nieuwe (of opnieuw behandelde) rollen dan?
De laatste keer dat ik daar een Elise opgezet heb moesten we het kreng met spanbanden over de rolbeugel en mensen op de achterlip op de rollen houden omdat de rollen spekglad waren.
Ik vind het allemaal niet erg vertrouwingwekkend klinkenspeedster schreef:Een paar weken terug toen ik er was met de Manta club, moesten de auto's met heel veel pk er twee zware personen in de kofferbak zitten om druk te krijgen op de achter wielen.YvoTuk schreef:Hebben die mannen al nieuwe (of opnieuw behandelde) rollen dan?